Kevad Kreekas

Kuna lahkumine Kreekast oli üsna kiire ja ootamatu, siis ma panen siia pildid oma viimastest nädalatest.
Veebruari alguses mängisime Thessalonikis, nii et ma sain üheks ööks jääda mu hea sõbrantsi Zacharoula juurde Ateenasse. Nende pere oli superkülalislahke ja ma tõesti tundsin ennast seal nagu kodus.
20.veebruaril on Kreekas mingi a la lihasöömise neljapäev, nii et meile oli orgunnitud sponsorite poolt tiimiõhtusöök koos live muusika ja söögimägedega.
Veebruari lõpus käisime Santorinil, millest ma kirjutasin SIIN
Nädal enne mu lahkumist Prantsusmaale oli meil kaks vaba päeva, nii et jäin Ateenasse meie side Hara juurde ja saime natuke Kreeka pealinnas turiste mängida. Akropolises ma käisin juba sügisel empsiga, nii et seekord jalutasime lihtsalt mööda vanu traditsioonilise Ateena linnaosasid ja väljakuid, sõime ja jõime igasuguseid kreekapäraseid toite-jooke, astusime paari kirikusse sisse ning nautisime lihtsalt üksteise seltskonda :) 
Naistepäeval võtsime Haraga suured pannakad ja läksime randa jutustama, sest päikselisi päevi oli juba täitsa palju.
Enda viimasel õhtul Naxosel tellisin pliksidele kaks pitsat, kuulasime Eurovisiooni laule ja tegime viimased kallid. Viimasest õhtust mul kahjuks ühtegi pilti pole, aga see oli väga armas ja meeldejääv. 
Kuna koroona tõttu on Euroopa võrkpallimaailm täiesti segi paisatud ja mitmed liigad on edasi lükatud või tühistatud, siis kirjutan ma selle postituse tegelikult Eestist. Prantsuse liiga on teadmata ajaks peatatud ja kuna Prantsusmaal läksid reeglid juba üsna karmiks, siis ma otsustasin tulla senikauaks koju, kuni federatsioonid mingid otsused vastu võtavad. Hoian ennast vormis, sest võib juhtuda, et liigad jätkuvad ja tuleb Beziersi tagasi sõita, aga järgmised 2-3 nädalat olen ma kindlasti Viljandis :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments