Nancy - Mulhouse

Nancy - Mulhouse 1:3 (20:25 21:25 25:18 21:25)

Nüüdseks juba paar nädalat tagasi mängisime Mulhousei vastu, keda detsembris õnnestus esimest korda klubi ajaloos võita. Esimest korda oli nende saal välja müüdud ja meid võttis vastu rohkem kui 3000 pealtvaatajat. Kuna mõned päevad varem olime saanud ülirõveda kaotuse Tervilleilt, siis see nädal oli väga raske ja pingeline. Eriti minu jaoks, sest mul oli kohutav mäng ja nüüd karukoopasse minna tugeva tiimi vastu 0 enesekindluse pealt mängima ei olnud just kõige lihtsam. Tundsin, et ma PEAN kindlasti mängima hästi, sest kaks kohutavat mängu oleks tiimi altvedamine ja lihtsalt piinlik. Aga teises küljest - ma ju tegelikult ei tea kuidas läheb. Ma ei lähe ju ühelegi mängule halvasti mängima, aga paljud asjad ei ole minu kontrolli all ja tahtmisest alati ei piisa. Trennides läks mul hästi, nii et ma ei kahelnud enda oskustes, aga eks trenn ja mäng on ikkagi erinevad. Õnneks vestlus treeneriga aitas ka palju ja sain nats vabamalt hingata. Mängupäeval olin üsna närvis, aga kohe kui nägin seda atmosfääri ja inimesi lehvikutega vehkimas, siis rahunesin maha. Ma võtsin selle kõik endasse ja nautisin mängu täiega. Essas geimis surusime neid korralikult serviga ja näha oli, et neil on pinge peal ja käed värisesid korralikult, aga siis jälle tulid meil endal mitte kõige paremad momendid sisse ja nii kui Mulhouse sai surve alt välja, siis lõid ära. Seis oli veel 18:18, aga siis nad lõid neli palli järjest ära, meilt veel serviviga ja nii see läbi saigi. Olime suht pettunud/vihased, sest Mulhouse ei teinud mitte midagi erilist, aga meie ei andnud ka oma parimat. Teises jäime kohe veits taha ja eriti pingeliseks seis ei läinudki. Neil tõi punkte pmst ainult üks temp, kes lõi üle meie bloki, aga kõikidel teistel ei olnud eriti hea päev. Peale teist geimi süstis Andre meisse korraliku sõjalase ja kolmandas mängisimegi ülihästi. Ei tea miks kaks geimi ootasime, aga tore oli näha lõpuks meid enda levelil mängimas. Neljandas jäime kohe vastuvõtuga jänni ja nad said korraliku edumaa juba sisse. Paar meie mängijat olid ebakindlad peale paari ebaõnnestunud punkti ja mõlema ebakindlus tekitas kommunikatsiooniprobleeme, nii et vahepeal pidime kuskilt tribüünidelt päästma lihtsaid palle. Lõpus veel võitlesime ja tundus, et meil isegi on veel šanssi mängu tagasi jõuda, aga ju siis mitte kõik ei uskunud seda. 1:3 võõrustajatele. Mul on hea meel, et suutsin teha normaalse mängu peale rasket teisipäeva. Vastuvõtt oli okei, serv ja kaitse ka. Rünnakul oleks tahtnud rohkem palle maha saada - neljandas uhasin nii mis hirmus, aga nende libero tegi kaitses head tööd. Hanitasin ainult paar palli, see on hea märk. Pärast mängu oli veits tühi tunne, sest Mulhouse oli tegelt jännis ja vahetas iga geim nurki ja keegi ei teinud neil midagi erilist, aga millegipärast me ei mänginud nii nagu oskame. 

MÄNG: https://www.lnvtv.com/7104-mulhouse-vandoeuvre-nancy

STATISTIKA: https://lnv-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=7104&ID=103&CID=254&PID=141&type=LegList


  
 
 

Comments