French Cup: Nancy - Terville Florange

Nancy - Terville Florange 1:3 (13:25 19:25 25:12 23:25)

Oeh, hooaja kõige rõvedam mäng, nii et teen lühidalt. Teisipäeval mängisime kodus karika esimest ringi Tervillei vastu. Esimene geim oli täielik katastroof - halb vastuvõtt, pehme serv, sellised rünnakuvead või löögid blokki, mida ma veel varem ei ole näinud meie tiimi tegemas. Ühesõnaga - korralik paanika. Teises oli ka punnitamine, kuidagi püsisime ikkagi mängus, aga lõpp läks ikka lappe. Kolmandas killisime nad korralikult. Neljas oli ka suht thriller - pigem ajasime neid taga, lõpus tulime päris palju järele, aga lõpuks ikkagi loll madal blokkilöök ja serviviga ja ületulev auti ja nii see mäng minema läkski. Mäng oli suht emotsionaalne - treenerid läksid korralikult omavahel vaidlema, siis nad vaidlesid veel kohtunikuga, iga viie minuti tagant võeti challengeid, millest tekkis jälle vaidlus. Aga lõpuks ikkagi ma arvan, et võitis tiim, kes seda rohkem tollel õhtul vääris. Meie poolt mängisid kõik suht kehvasti, aga mina olin vast kõige suurem must lammas. Essas geimis kohe võeti serviga ette ja ma ei saanud absull hakkama. Kui tavaliselt võrgust eemal vastuvõtt polekski võib-olla nii suur asi, sest ründajad löövad ära või saame muudmoodi punkti, siis seekord oli see nagu üks suur lumepall - iga puutega läks asi aina hullemaks ja me tegime selliseid vigu mida me kunagi varem ei tee. Teise keskel võeti mind välja ja siis olin pingil peaaegu lõpuni. Oeh kui rõve teisipäev, ei taha rohkem sellele mõelda. Oleme teinud omad järelduses ja rääkinud sellest koos tiimiga kui ka mina üksi treeneriga ja egas midagi, mis sitasti, see uuesti. 

Jessica jäi minu juurde ööseks ja käisime järgmisel hommikul sommidega kohvikus.

MÄNG: https://www.youtube.com/watch?v=Bk2-itqxNnU&t=2813s

 
 

Comments