Nancy - Terville Florange

Nancy - Terville Florange 3:0 (25:23 25:23 25:19)

Juba mitu nädalat tagasi mängisime minu eksklubi Terville'i vastu, mis asub meiega samas regioonis ja on alati korralik derby. Neil ei ole see aasta supertugev tiim, aga nad on vaatamata sellele olnud terve hooaja 5-6.positsioonil ja ainuke tiim, kes on võitnud liidrikohal olevat Nantesi. TFOCis mängib ka minu Rovaniemi-aegne tiimikas ja korterikaaslane Jessica ning veel üks somm. Essa geim oli suht närviline ja emotsioonitu, kuidagi imelik vibe oli platsil. Terville alustas paremini ja me lõime mitu korda rumalalt blokki ja vastuvõtt kärises ka korralikult. Vaikselt toibusime ja geim läks punkt-punktis lõpuni. Seisul 22:21 tuli meie servikahur Samira sisse, lõi kohe ässa, 23:21, vastaste rünnakuviga, 24:21. TFOC sai veel järgi paari kobinaga, aga õnneks lõi meie diago palli lõpuks ikkagi ära ja saime selle koleda geimi endale. Teist alustas jälle kodutiim paremini ja olime korralikult nende blokis kinni, lisaks vastuvõtt lappas nii mis hirmus. Seisul 14:8 pandi mind sisse ja tehti varsti veel topeltvahetus ja vaikselt-vaikselt hakkasime neile järgi ronima. Hoidsin ilusti vastuvõttu ja meie tempsid said rohkem rünnakule, mis on meie trump olnud. Olime veel 17:22 taga ja korra võib-olla isegi tuli mõte, et see geim on läinud, aga samas päris võitluseta ka seda anda ei tahtnud. Saime pallid maha, blokk, äss, veel üks blokk, geimpalli lõin maha ja geim oligi jälle meie. Meie tiimi enesekindlus ja rahulikkus on ma arvan need, miks me oleme nii edukad sellel hooajal olnud ja sellistest rasketest seisudest välja roninud. On raske võita vastast, kes ei anna alla ja ei lähe paanikasse. Kolmandas enam Terville eriti vastu meile ei saanud ja saime üsna kindla geimivõidu. Ma ei alustanud, aga panid teises geimis sisse ja hoiti lõpuni. Läks täitsa okeilt, rünnak ja vastuvõtt olid okeid, servil sain mitu head seeriat. Peale mängu pidin minema oma elu esimesse dopinguproovi. Mõlemast tiimist võeti kolm mängijat loosiga. Kuna mul alati on jopanud nende asjadega ja dopinguproove tehakse megaharva, siis ma olin suht kindel, et ma ei saagi kordagi oma elus purki pissida, aga tuli ikkagi ka minu kord. See on raskem, kui arvata oskaks, eriti kui keegi pealt vaatab ja sa tead, et su tiim ootab su järele, et saaks koju minna. Esimene kord ei tulnud piisavalt suur kogus täis, nii et pidin veel liitri vett ära jooma, et saaks lõpuks selle 100 ml täis. Lõpp hea, kõik hea. Sain soomlaste ja oma Tervillei tiimika Mariamiga õnneks dopinguruumiukse taga jutustada, tore olid neid näha :) 

MÄNG: https://www.lnvtv.com/1480-journee-12/7066-terville-florange-vandoeuvre-nancy

STATISTIKA: https://lnv-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=7066&ID=103&CID=254&PID=141&type=LegList

 

Comments