Nancy - Le Cannet

Nancy - Le Cannet 3:1 (25:22 25:23 19:25 25:21)

Enne lühikest jõulupuhkust mängisime kodus viimase kahe aasta prantsuse meistri Le Cannet vastu. Klubi omanik on a la vene maffiaboss, nii et neil on tiimis päris palju Venemaa superliigas mänginud venelasi. Sellel aastal ei ole neil kõige paremini läinud, on kuskil seal 6.-7. kohal liigas, aga no kui playoffideks seis endiselt hapu, siis küll ostavad endale mõned haamrid juurde. Esimesed kaks geimi olid üsna sarnased - mõlemad tiimid mängisid hästi, punkt-punktis, aga otsustavatel hetkedel olime meie paremad. Kolmas oli võrdne seisuni 19:19, kui vastaste kapten lõi meile mitu ässa järjest. Rünnakule me ise ei saanud ja kuidagi see lõpp vajus jube kiiresti ära. Neljandas panime kohe kuuenda käigu sisse ja läksime eest ära. Mängisime julgelt ja enesekindlalt, lõpupoole vahe nats kahanes, aga mitte niipalju, et asi jälle viimasele minutile jätta. Mitu pikka pallivahetust ja lõpuks see geim ja mäng olidki meieeeeeee! Nii hea võit, rahvast oli ka saalis jälle päris palju. Minu poolt hooaja kõige parem mäng - ei alustanud, pani mu sisse teise geimi lõpupoole, kõik, mida puutusin, jäi maha. Hea serviseeria tegin, aga seisul 23:24 tuli üks loll viga sisse ja kuidagi pärast ei olnud enam tunne päris see servi. Kolmandas alustasin, läks jälle megahästi. Jäin ühele ühele jalale hiljaks blokis ja sain pipeis puute, mida keegi edasi ei mänginud ja ta võttis mu jälle välja. Ma olin s*taks pettunud, sest mul oli tõesti hästi läinud ja kedagi teist ta poleks elus nii väikse asja pärast välja vahetanud. Geim väga hästi ei läinud, pani mu täiesti lõpus alles sisse tagasi, kaotasime. Neljandas mängisin terve geimi ja võitsime. Arvestades, et ma mängisin alla kahe geimi, siis 11 punkti, rünnakuprosa 58% ja vastuvõtt 61% on nurga kohta ikka supernumbrid. Aga whatever, kui sellest talle ei piisa, siis ei ole midagi teha. Ma vähemalt jäin enda mänguga rahule ja ülihea võit ka! :) 

Esimene ring sai sellega läbi, võitsime 12st mängust 10 (kõik kas 3:0 või 3:1), mis annab meile tabelis hetkel teise koha. Järgmine mäng on 30.detsembril kodus liidri Nantesi vastu. 

TABELISEIS: https://lnv-web.dataproject.com/CompetitionStandings.aspx?ID=103&PID=141

MÄNG: https://www.lnvtv.com/7073-vandoeuvre-nancy-le-cannet

STATISTIKA: https://lnv-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=7073&ID=103&CID=254&PID=141&type=LegList

 
 
 
 
 
 
 
 

Comments