Nancy - Quimper

Nancy - Quimper 3:0 (25:23 25:13 25:19)

Tabeli punane latern Quimper, kelle kodusaalis ma kunagi veel mänginud ei olnud. Quimper asub täiesti teises Prantsusmaa otsas, läänes, peaaegu ookeani ääres, nii et reedene päev oli pikk reisipäev. Saal oli päris mõnus, servi ülesviske tunnetus oli hea ja kuidagi sai hästi pallile pihta. Ma ei tea, mis ööga juhtus, aga mängupäeva hommikuseks trenniks oli põrand nii libedaks muutunud, et ma pidin vahetama tosse, sest mu Nikei tossudel lihtsalt ei olnud pidamist. Mängule läksime hea tundega ja vaatamata sellele, et nad on tabelis peaaegu viimased, oli saal peaaegu täis ja elas häälekalt kaasa. Kuna meil oli ikkagi üsna suur võidukohustus, siis esimene geim oli üsna konarlik. Pidime neid serviga suruma, sest neil vastuvõtt ei ole eriti hea, aga olime üsna pehmod ja nad said päris hästi rünnakule. Kogu see geim oli megapunnitamine, aga õnneks saime üle kivide ja kändude selle geimi kätte ja peale seda läks juba lihtsamalt. Teises ja kolmandas nad erilist vastupanu enam ei osutanud ja mäng kindlalt meile. Mul läks suht halvasti, sain vähe tõsteid ja ei löönud neid ära, vastuvõtt ja serv ja kaitse olid okeid, aga blokis olin tihti nats pallist möödas liiga palju. Teises geimis olime pikalt ees ja siis vahetati Bre mu asemel sisse ja ta mängis lõpuni ja täitsa hästi ka :) 

STATISTIKA: https://lnv-web.dataproject.com/MatchStatistics.aspx?mID=7052&ID=103&CID=254&PID=141&type=LegList

MÄNG: https://www.lnvtv.com/7052-quimper-vandoeuvre-nancy

Comments