Liina Sardiinias

Eelmisel kolmapäeval jõudis Sardiiniasse minu armas sõbranna Liina, keda ma tean juba üpris väiksest saadik. Oleme sama vanad, nii et mängisime noorteklassis tihti üksteise vastu ja olime ka koos ´96 noortekoondises. 

Esimesed kaks päeva avastas Liina üksinda Lõuna-Sardiiniat - Cagliari ja Villasimus ning reede õhtuks jõudis ta rongiga Olbiasse, kus võtsin ta vastu värske pitsaga. Järgmisel päeval oli mul ainult hommikul trenn, nii et pealelõunal rentisime auto ja võtsime suune ägedasse Castelsardosse, mis on siis linnake mäe otsas koos vana kindlusega ning kus ma ka eelmine kevad korra juba käisin ja minu lemmiklinna Algherosse. Tuul oli kõva, nii et Castelsardo ümbruses olid megacoolid suured lained. Ronisime tippu, Liina tegi korra kindluses tiiru, jalutasime linnas ringi, nautisime vaateid. Tund autosõitu ja olime Algheros, mis on lihtsalt nii armas mereäärne linn, koos oma linnamüüri ja vanalinnaga. Läksime kohe müüri peale istuma ja merevaadet nautima. Ilm läks ka aina mõnusamaks. Võtsime väiksed spritzid ja hakkasime õhtusöögi kohta jahtima. Linnas jalutades nägime ühel hetkel, et taevas oli megamega ilusat värvi, nii et spurtisime mere äärde, et nautida viimaseid hetki päikseloojangust. Õhtusöögi kohaks valisime armsa väikse restorani, kus sõime pastat ja vaatasime Kertu Prantsusmaa karikafinaali. Liinale tellisin Sardiinia traditsioonilise magustoidu seadase, mis on siis põhimõtteliselt juust taigna sees, mis on visatud fritüüri ja peale pannakse ohtralt mett või/ja tuhksuhkrut. Ma ise selle nii suur fänn ei ole, aga õnneks Liinale maitses. Õhtuks sõitsime Olbiasse tagasi, sest mul oli pühapäeva hommikul trenn.

Pühapäeval oli ilm suht vihmane ja hall, aga õnneks pärastlõunaks seis paranes ja võtsin Liina kaasa meie suure kalasponsori korraldatud lõunasöögile. Kuna ma mingite meremolluskite sõber absoluutselt ei ole, siis ma seal näksisin natukene saia ja ühte valge kala eelrooga, aga ausalt öeldes tulin ma sealt ürituselt näljasemana ära kui sinna läksin. Õnneks Liina sööb mereande ja mul on hea meel, et ta sai erinevaid asju proovida - mereannirisoto, grillitud krevetid, kalmaarid, kaheksajalg, mingi lapik kalamari. Õhtul viisin ta Olbia kesklinna jalutama ja jäätist sööma. 

Esmaspäev oli mängupäev, nii et ma olin üsna enda rutiinis, aga jõudsime koos teha kiire kohvi ühes megatoredas rannaäärses restoranis, mis just talvepuhkuselt tagasi tuli. Liina käis suveniire shoppamas, ujumas ja rannas päevitamas, nii et ta oli korralikult peediks näost põlenud :D Peale mängu jutustasime, tegime pilte ja viisin ta mu lemmikkohta pokebowli sööma.

Eile ehk teisipäeva hommikul käisime kiirelt pannkooke pistaatsiakreemiga söömas ja saatsin ta lennujaama. Kahju, et aeg nii ruttu läks, sest tõesti olid toredad päevad, aga mul on hea meel, et saime paljudes kohtades käia ja talle Sardiinia elu näidata :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments