Olbia - Montecchio

Hermaea Olbia - Montecchio 1:3 (25:13 20:25 23:25 15:25)

Pühapäeval mängisime Montecchio vastu, kes sai teises alagrupis neljanda koha. Ühtlasi oli see ka esimene mäng sellel hooajal kui mängisin mõne oma ekstiimika vastu :) Alustasime megahästi ja võitsime esimese geimi pika puuga. Ma ei tea kas Montecchio oli unine või nad alahindasid meid, aga me tõesti olime peajagu üle. Meie platsipoolel oli siuke mõnus enesekindlus ja kergus, saime mängu nautida. Hea algus, aga teadsime, et kodunaiskond päris nii hädine ka ei ole. Teine geim oli samasugune nagu esimene, aga seekord jäime meie täiega taha. A la 20:14 jms. Lõpus läks mängupilt paremaks ja saime veits järgi tulla, aga kahjuks oli see vahe juba ikkagi liiga suur. Kolmandast geimist oli kõige rohkem kahju - mõlemad tiimid mängisid hästi ja punkt-punktis. Seal 20ndate punktide alguses tegime ise mõned rumalad asjad - lõime megakehva tõste otse blokki, side hanitas hea vastuvõtu auti, ei saanud ühte kobahani kätte. Seis oli veel 23:24 ja mul oli ühe pallivahetuse ajal kaks tõstet, et seis viigistada, aga kahjuks ei jäänud see pall mitte kuidagi maha ja geimilõpu otsustas kohtunik enda kätte võtta ja vilistas, et ma olin jalaga üle keskjoone. Kas tegelt ka oli terve jalg üle joone või mitte, ega seda me ei saagi teada. Lihtsalt kahju. Neljandas läksime 4:0 ette ja mängisime normaalselt umbes seisuni 15:15, aga peale seda kuidagi vastane õnnestus rohkem ja tundus nagu me andsime alla. Ei oskagi kommenteerida, mu arust täiesti meie tasemel vastane, ei midagi erilist, aga kuidagi ikkagi kaotasime. Ise jäin enam-vähem rahule - vast hooaja kõige parem kaitse- ja blokimäng mu jaoks, sain palju palle üles ja mitu blokki või häid puuteid, vastuvõtt ka okei, üks loll äss. Serv enam-vähem, aga rünnakul oleks tahtnud rohkem punkte teha. Samas, ülemäära ei hanitanud ja blokki ka ei löönud kordagi, lihtsalt ei saanud palli maha. Pärast mängu jutustasin Kariniga ja üllatuse tegid ka Silvia ja Dessaa,  kes mängivad koos Vicenza klubis. Silvia oli eelmine aasta meie teine libero Olbias ja Dessaaga ma mängisin koos Kreekas. Niinii tore oli vahelduseks uusi nägusid näha :) 

STATISTIKA: https://www.legavolleyfemminile.it/match-center/745949/matchstats/

MÄNG: https://www.youtube.com/live/yiu1cQoyS0k?feature=share

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments