Olbia - Albese

Hermaea Olbia - Albese 0:3 (12:25 22:25 15:25)

Eelmisel pühapäeval oli meil megaoluline mäng Albese vastu, keda kodus õnnestus 3:0 võita, aga teadsime, et nad on väga hea tiim ja viimasel ajal hästi mänginud. Mu vigastus paranes ilusti ja olin enne mängu teinud peaaegu kaks täiskoormusega pallitrenni, nii et ei saaks öelda, et ma veel 100% valmis olin, aga piisavalt valmis, et mängida, kasvõi mingi osa. Treener usaldas mind niipalju, et lasi mul alustada, aga essa geim oli meil täielik katastroof. Meil ei tulnud absull mitte midagi välja ja tundus, et me olime Albese nii agressiivsest ja emotsionaalsest mängust ehmunud, et geimi vältel läks kvaliteet aina hullemaks. No absull ei saanud vastu. Teises oli seis juba parem ja kuigi Albese hoidis oma head taset, siis nüüd suutsime ka ise paremini vastu võidelda ja end mängus hoida. Seisul 21:22 oli üks intriige tekitav pall, mille ülemine kohtunik vilistas meie kasuks, Albese hakkas protesteerima, teine kohtunik läks esimesega rääkima ja otsus muudeti ära, nii et 22:22 seisust sai järsku 21:23. Ja sinna see teise geimi lõpp läks ka. Kolmas ei olnud nii katastroofiline kui esimene, aga ei midagi ilusat ja üsna kindlad pakid. See oli nii halb mäng ja käis nii kähku, et ma ei osanud nutta ega naerda. Ma ei tea kuidas on võimalik, et kõik ÜKSTEIST mängijat mängivad kehvasti. Ma mängisin umbes pool mängu, igas geimis vahetasime Saraga. Kuna hüppamise jms järskude liigutustega oli veel mingi blokk peas ees, siis otsustasin, et katsun keskenduda rohkem vastuvõtule ja kaitsele, et anda teistele võimalus ründamiseks. Hea meel, et sain enda seatud eesmärkidega päris normaalselt hakkama, aga rünnakul oli ajastus ikka täiesti paigast ära. Ma läksin mingi viis minutit enne palli kohale jõudmist ründama ja raske oli sealt midagi välja võluda. Kahju, et ma ei suutnud tiimi rohkem aidata, iseasi jah kui palju ma päästa oleks seda õnnetut pühapäeva saanud.

MÄNG: https://www.youtube.com/live/4ydncSqDAs0?feature=share

STATISTIKA: https://www.legavolleyfemminile.it/match-center/745697/startingsix/

 
 

Comments