Olbia - Offanengo

Hermaea Olbia - Offanengo 3:0 (25:22 25:14 25:15)

Pühapäeval mängisime oma selle aasta esimese mängu kodus Offanengo vastu. Nad on meist tabelis tagapool, aga kohati väga kenasid mänge näidanud ja kuna meil on punkte väga vaja, siis pidime olema 100% valmis ja keskendunud, et see võit meile jätta. Alustasime päris kenasti ja kuigi ka vastane mängis täitsa võitluslikult, siis olime terve geimi ikkagi 2-3 punktiga ees. Geimi lõpp läks natukene pingelisemaks, aga mulle meeldis kui hästi me enda asjadele keskendusime, pidasime mänguplaanist kinni ja kenasti saime selle esimese geimi kätte. Peale seda enam rohkem eriti mänguks ei läinudki. Järgmised kaks geimi saime üsna lihtsalt kätte ja kuigi vastane enam midagi erilist ei teinud, siis me ei lasknud enda mängutaset alla nagu vahel kipub juhtuma. Saime palju blokke, kaitses palle ülesse, serv töötas. Sain teises geimis teha ühe pika serviseeria, lõin vist oma elu ühe parima ässa ka. Vastuvõtul olen endiselt suht ebakindel, viimased mängud ei ole mul kõige paremini välja tulnud ja siis olen hakanud liigselt põdema, et ei ole suutnud nii mängida nagu tahaks. Samas kaitses läheb mul päris hästi, blokis pole ka millegagi eriti vahele jäänud. Üritasin lüüa ka kehvemaid tõsteid ja mitte minna lihtsamat teedpidi. Ühesõnaga - mõnusad kolm punkti käes ja siiani kodusaalis võitmatud! Järgmine mäng on juba neljapäeval.

STATISTIKA: https://www.legavolleyfemminile.it/match-center/745674/matchstats/

MÄNG: https://youtu.be/HxmvRT-tDZo

 
 
 
 
 
 
 
 

Comments