Olbia - Club Italia

Hermaea Olbia - Club Italia 0:3 (13:25 25:27 23:25)

Jummel, see mäng oli kõikide katastroofide ema. Nii minul endal kui ka tervel tiimil. Lühikokkuvõte - kaotasime kuivalt tabeli viimasele tiimile ehk noortekoondisele. Mäng oli nende kodusaalis, kus nad tundsid ennast ilmselgelt mugavalt, sest selliseid pommserve ei ole ma võtnud vastu ei siin liigas ega ka kuskil mujal. Kogu aeg risk täispanga peale ja tundub, et see toimis, sest meile löödi 13 otseässa ja lisaks veel 6 palli, mis läksid otse üle. Ma jäin juba essas geimis hätta ja ei suutnud terve mängu jooksul lahendust leida, mis ilmselgelt hakkas mõjutama ka mu teisi elemente. Rünnakul ka suht kehvake, ei tunne ennast piisavalt hästi sidega, aga no ilmselgelt olen ma parem kui viis punkti. Meil oli ilmselgelt "võidukohustus" ja seda oli näha esimesest punktist peale, et käis lihtsalt ilge punnitamine ja võrkpalli nautimisest polnud haisugi. Pärast oli ausalt öeldes ikka väga s*tt tunne, eriti kuna me oleme ainult üheainsa võõrsilmängu võitnud ja tabeliseis on niigi pingeline ja punkte oleks hädasti vaja. Lisaks minna väiksele pausile siukse kaotuse pealt ei ole ka kõige parem. Ühesõnaga - õuduste õhtu igas mõttes!

STATISTIKA: https://www.legavolleyfemminile.it/match-center/745667/matchstats/

MÄNG: https://youtu.be/nAy4iMolF-Q

 
 
 


Comments

Post a Comment