Hermaea - Busto Arsizio

Hermaea Olbia - Busto Arsizio (25:15 25:17 25:18)

Ega selle mängu kohta miskit eriti rääkida ei ole. Äratus jälle kell 7, lennukile, lennukilt otse trenni, suht läbi olin omadega, söök, tudu, mängule. Vastas oli Busto, kus on enamus mängijad A1 kogemusega, paar tükki lõid lihtsalt meie blokist üle. Eks tõsi ta on, et ega me väga ei võidelnud ka,  ma isegi ei tea miks. Võib-olla olime natukene ära ehmunud kui kõrgele nad hüppasid ja kui tugevasti lõid ja et nende tempsi blokk on 1m üle võrgu. Raske oli palli maha saada siukse bloki vastu, aga kaitses oleksime siis pidanud vähemalt ise ka rabama. Serv oli ka neil tugev, aga ma tundsin ennast suht enesekindlalt. Isegi kui mu ette võtsid, siis sain ilusti hakkama vastuvõtuga ja oleksin meie ründajatelt oodanud natukene rohkem, kaasa arvatud iseendalt. Ega ma väga ei põe, nad olid lihtsalt teisest klassist ja ehk õnnestub kodusaalis nende vastu rohkem hambaid näidata, kui oleme täiskoosseisus. 

STATISTIKA: https://www.legavolleyfemminile.it/match-center/745634/

MÄNG: https://youtu.be/RbWRJ-1lyHs

 
 
 
 
 
 

Comments