Hermaea - Offanengo

Hermaea Olbia - Offanengo Volley 3:1 (28:26 21:25 25:19 25:23)

Eile mängisime oma esimese võõrsilmängu Offanengo vastu. Nad võitsid eelmine aasta B1 sarja ja tõusid esimest korda A2 liigasse. Liisi ja Kadi tiim Cremona võitis neid eelmisel nädalavahetusel liiga avamängus 3:0, nii et teadsime, et nad võitmatud pole, aga midagi kerget ei olnud oodata. 

Reisime mängule mängupäeva hommikul, aga kuna õnneks öösel keerati kella tagasi, siis see tund lisaund oli hindamatu väärtusega ja hommikul kell 7:15 polnudki nii hull tõusta. Lisaks sai veel kohalejõudes hotellis mõnuse iluune teha. 

Mängule läksin üldiselt hea enesetundega, ka teised tüdrukud tundusid olevat valmis võitluseks ja võtsid vastast tõsiselt. Esimene geim oli üsna pingeline punkt-punktis, aga ma usun, et üsna vaadatav võrkpall, sest mõlemad tiimid panid kaitses päris hästi ja jooksid imepallidele järgi. Usun, et meis oli natukene kvaliteeti rohkem, aga me tegime esimeses geimis 9 omaviga, neist ma arvan 7 tükki vähemalt servil, mis muutis meie elu tiba keerulisemaks kui oleks pidanud. Geimi lõpp läks üsna tuliseks, sai ka kohtunikuga vaielda, aga õnneks kallutasime lõpu enda kasuks. Teise geimi algus oli suht katastroofiline - jäime kohe 6-7 punktiga taha ja kuigi vaikselt-vaikselt jõudsime geimi edendes neile lähemale, siis päris kätte neid ikkagi ei saanud. Kolmandast geimist ma mäletan suht vähe - seisu järgi tundub, et kõige kindlamini võidetud geim, aga mida me seal niipalju paremini tegime kui nemad, ma tõesti ei mäleta. Tean ainult, et rünnakul oli raske rütmi leida - kas olid tõsted liiga madalad/aeglased või minu ajastus kehv, aga eriti enesekindel ma ei olnud. Mäletan ainult, et geimpalli lõin kuidagi ära. Neljas geim oli tegelikult algusest peale pigem meie domineerimisel, olime pidevalt 2-3 punktiga ees ja tundus juba korra, et mäng tuleb ära, aga siis mõned totrad vead ja Offanengo suutis viigistada. Mulle serviti üks loll äss, aga samas sain paar head pipei tagaliinist. Geimi lõpus läksin servima, lõin täiega pallist mööda, nii et pall maandus võrgu alumises trossis. Teadsin, et seis on pingeline, aga kuna ma väldin sellistel rasketel hetkedel tabloo vaatamist, et ei hakkaks väristama, siis ma väga ei põdenud. Järgmise punkti võitsime ja tiim jooksis väljakule, nii et sain alles siis teada, et ma olin matšpalli peaaegu võrgu alt servinud. Ups. Lõpp hea, kõik hea. 

Ise ennast väga enesekindlalt väljakul ei tundnud, eriti rünnakul, blokis ja servil, aga kui see liiga koduleht ei valeta, siis tõin 17 punkti, mis on ju täitsa hea tulemus. Pärast mängu jutustasime Liisi ja Kadiga, kes olid mu mängu tulnud vaatama ja keda mul oli nii hea meel näha ja üllatuseks olid kohal ka mu eelmise aasta Olbia tiimikad Camilla ja Eleonora, kes nüüd mängivad Põhja-Itaalias ühes B1 tiimis :) 

Järgmine mäng juba laupäeval kodus Trentino vastu, kes kukkus A1st välja. 

Statistika: https://www.legavolleyfemminile.it/match-center/745608/matchstats/?set=0

Ülekanne: https://youtu.be/UD3vNb0HFeA

 
 

Comments