Hermaea Olbia - Sassuolo

Hermaea Olbia - Green Warriors Sassuolo (25:27 20:25 25:12 19:25)

Eelmisel reedel mängisime Sassuolo vastu, keda me hooaja alguses kindlalt 3:0 võitsime, aga selle vahepealse ajaga on nad endale juurde võtnud ühe nurga ja vahetanud diagonaali, mis on neile toonud palju võite, kuid tabelis oli neil vist enam-vähem sama arv punkte nagu meil, nii et sellest mängust sõltus suht palju. Väga palju meenutada ei taha, sest saime rõveda kaotuse. Essa geimi lõpp läks üsna tuliseks ja seisul 23:22 lõin palli vastaste blokist auti, mida teine kohtunik nägi ja seda ka ütles, aga esimene kohtunik ei kuulanud. Õiendasime megalt ja peale geimi treenerid küsisid, et miks sa ei kuulanud alumist kohtunikku ja ta ütles et "võib-olla ma tõesti tegin vea". Kuidas kurat on see võimalik? See punkt teeb siiani haiget ja siuke rõve ebaõiglus, et me oleksime 24:22 juhtinud ja võib-olla oli see terve mängu pöördepunkt, on lihtsalt vastik. Ma panin sellesse esimesse geimi kogu oma energia, hinge ja tahte ning ma lihtsalt lõin palli kogu oma jõuga ja suutsin meid pingelistel hetkedel mängus hoida, aga lõpuks mängisid vastaste ründajad meie bloki-kaitse ikkagi üle. Teises geimis oli Sassuolo kindlam ja me eriti ohtlikuks neile ei saanudki. Aga nagu naiste võrkpall ikka, kolmandas geimis peksime nad sõna otseses mõttes läbi. Nad said vaevu oma punktisumma kahekohaliseks. Neljandas me üritasime, aga lihtsalt nende ründajad olid paremad. Tavaliselt toimib meil blokk-kaitse üsna hästi, aga seekord nad suutsid pallid suht lihtsa vaevaga maha lüüa. Hästi rõve ja häbi tunne oli, ma olin selleks mänguks oma peas tõesti kaua valmistunud, sest ma väga väga tahan playoffi jõuda, aga kokkuvõttes ega peale esimest geimi ma enam midagi nii silmapaistvat ei teinud (kokku 12 punkti). Paganama raske oli minna mängima pühapäevast mängu Marignano vastu. Sellest juba järgmises postituses :) 

Statistika: Tabellino gara – Lega Pallavolo Serie A Femminile (legavolleyfemminile.it)

Mäng: https://youtu.be/Hbk5TnL_5FA


Comments