Hermaea Olbia - Marignano

Hermaea Olbia - San Giovanni Marignano 3:1 (25:22 25:16 19:25 27:25)

Üle-eelmisel pühapäeval mängisime Marignano vastu, keda olime novembris kodus 3:0 võitnud, kui nad veel liiga liidrid olid, aga nüüd on nad mõned kohad allapoole langenud, kuid meist ikkagi eespool. 

Ütlen ausalt, et kuna ma olin kaks päeva varem toimunud Sassuolo mängus nii vaimselt kui ka füüsiliselt üsna palju ära andnud, siis olin ma mängu alguseks ikka täiesti suss. Tavaliselt ma laulan ja naeran ja kepslen rõõmsalt ringi, seekord olin megarahulik, sest energiat lihtsalt polnud juba esimesest punktist saadik. Õnneks mängisid teised tüdrukud väga hästi ja olime esimeses geimis mängu ilusti dikteerimas. Olime juba üsna heas 21:17 eduseisus kui tegime rünnakuvea ja minu ja libero vahele taha piiri äärde löödi äss. Eduseis kahaneks 22:21 peale. Ja mida siis teeb Milka kui on väsinud, aga tahab geimi võita - loomulikult hanitab kolm korda järjest! Kolm hani, kolm punkti. 25:22. Tulge veel keegi ütlema, et ma hanitada ei tohi :D Teine geimi esimene pool oli üsna raske ja pikki pallivahetusi oli palju. Õnneks kuskil geimi keskel oli murdepunkt, kui võitsime mõne pikema pallivahetuse ja vastaste ridades oli üha enam segadust ja ebakindlust ja geimi lõpp tuli juba üsna lihtsalt meile. Kolmandas jäime juba kohe alguses pikalt taha ja vahetasime kiirelt sidet. Mängu eriti mingit muutust ei tulnud ja vastane jäi püüdmatusse kaugusesse. 2:1. Neljas oli päris huvitav, mõlemad tiimid tahtsid võita ja mängisid ilusat võrkpalli. Iga punkt oli arvel. Geimi lõpus panid mõlemad tiimid kaitses hullu ja seis läks kogu aeg võrdselt - 21:21, 22:22, 23:23. Mul õnnestus meile saada esimene matšpall 24:23 seisul, kuid kahjuks lõid ka vastased ära. Seisul 24:24 oli freakin mega pallivahetus, meie pifid panid kaitses nii vingelt ja kuigi ma esimese 2-3 tõstega ei suutnud palli maha saada, siis õnneks neljas kord õnnestus ja saime järjekordse matšpalli. Rikkusime selle serviveaga. Õnneks siis saime ilusti servi kätte, diago lõi nelja pealt ära ja viimaseks punktiks panime kirsiks tordil vastaste nurga nelja pealt kinni. Krdi raskelt tulnud, aga seda magusam see võit oli. Ma olin selle nädalavahetusega ennast nii tühjaks tõmmanud, et peale mängu lihtsalt jalad sõna otseses mõttes värisesid all, aga see võit oli seda igati väärt :) 

Endalt ka täitsa okei mäng (16 punkti +14)

Mäng: https://youtu.be/yvQpw-DgBK0

Statistika: Tabellino gara – Lega Pallavolo Serie A Femminile (legavolleyfemminile.it)

 
 
 
 
 
 
 

Comments