Hermaea Olbia - Altino

Hermaea Olbia - Altino Volley 3:0 (18:25 14:25 22:25)

Eelmisel pühapäeval mängisime tabeli viimase tiimi ehk Altino vastu keda kodus võitsime kindlalt 3:0, aga vaatamata nende tabeliseisule on nad üpris tubli tiim ja sirge jalaga ei anna nad meile midagi. Kuna teadsime, et see on must-win mäng, siis ma usun, et oli teatud pinge peal ka, minul vähemalt küll oli. Alustasime natukene rabedalt ja närviliselt, aga mõned head servid ja Altino rünnakuvead aitasid meid ilusti enda rütmi. Läksime suht pikalt juhtima, aga geimi viimased 1-2 punkti ei tulnud ega tulnud. Treener pidi vahetusi tegema ja aja võtma, aga õnneks sain lõpuks kuidagi blokis käed vahele ja neil ei olnud kedagi julgestamas ja tuli ka see 25. punkt ära. Teine geim oli ülikindlalt meile, vastased ei saanud absull enda mängu mängida. Samas kolmas oli pingelisem kui seis reedab. Olime kohe algusest peale 3-4 punktiga taga ja tekkis juba väike närvilisus. Kuskil geimi teise poole alguses saime järgi ja läksime veits isegi juhtima ja vist seisul 24:19 läksin mina servima ja panin servi...keset võrku. Serv on mul kehv olnud terve selle hooaja, aga no kurat siuksel olulisel hetkel eksida...idikas. Ei saanud ega saanud me enda rünnakut maha ja nad tulid järjest lähemale ja lähemale. Ütlen ausalt, et korralik värin oli juba sees selleks ajaks ja ma ei kujuta ette kui kaua ma oleks ennast süüdistanud kui me selle minu nõmeda vea tõttu oleks kaotanud. Õnneks suutis Ilaria ikkagi lõpuks palli ära lüüa ja saime selle mängu kätte. Mitte kõige ilusam võit, aga kolm punkti oli peamine. Endalt suht okei mäng - 12 punkti (+8), 2 blokki, vastuvõtt 81% (liiga ametlikul lehel on 94%, aga see tundub liiga hea, et tõsi olla :D), rünnakuprosa 42%.

Ametlik statistika: Tabellino gara – Lega Pallavolo Serie A Femminile (legavolleyfemminile.it)

Meie statistiku statistika: https://ibb.co/VTXrFsX

Mäng: https://youtu.be/t-n5F1kl-uQ

 

Comments