Sünnipäev ja niisama loba

Polegi peale pere äraminekut ühtegi "niisama" postitust teinud, nii et väike ülevaade, mis me siin tiimi ja Albertiga vahepeal teinud oleme :)

Laupäeval oli minu 25.sünnipäev, mis möödus täitsa kenasti. Hommikul ärkasin ja hakkasin kohe tiimile kaneelisaiu küpsetama, mis oli küllaltki pingeline, sest veits jäi paarist koostisosast puudu ja lõpuks kui Albert need mulle tõi, oli ajaga juba suht kitsas, aga miskit ma ikkagi valmis sain ja tiimi ka õnneks ära ei mürgitanud. Tegin tavalised kaneelirullid ja siis essat korda kaneeli-õunarulle, mille peale läks ise tehtud soolakaramell. Siis oli videokoosolek ja trenn, kus mulle umbes kolm korda sünnipäevalaulu lauldi. Päeval suutsin küpsetamise vahepeal mõned õnnitluskõned vastu võtta ja õhtul peale trenni rääkisin veel üsna pikalt telefonis. Kaheksa paiku hakkasime sättima linna, sest olin meile ühte restosse laua broneerinud. Järgmine päev oli mäng, nii et suurelt tähistada ei saanud, aga väike õhtusöök, kuhu sai normaalsemad riided selga panna ja peika käevangu võtta, oli ikka lubatud :) Sõin megahead tuunikala tartari ja veiseliha pastat, Albert võttis eelroaks mingis kastmes kalmaari või mis iganes mollusk see oli ja pearoaks küpsetatud erinevaid mereande. Olime mõlemad suht vässud, nii et tulime üsna ruttu koju, katsusin kõikidele õnnitlustele vastata ja läksime suht vara magama, sest mul oli hommikul juba kell 9 trenn. 

Vabadel päevadel olen viinud Albertit erinevatesse randadesse ujuma ja natukene saare peal ringi sõitnud. Esmaspäeval käisime mägedes kolamas. Tahtsime ühte koske näha, aga eksisime veits ära ja eriti lähedale ei saanudki, aga see-eest olid ümberringi hingematvad mäed, mida olekski võinud vaatama jääda. 

Üle-eile (teisipäev) õhtul käisime terve tiimiga mu lemmikrestos churrascot söömas, millest ei saa mul vist kunagi isu täis. Parim liha! 

Mõned nädalad tagasi käisime rannas pildistamas ühe fotograafiga, nii et viskan siia ka mõned paremad palad.

Üldiselt on meie elu suht rahulik ja rutiinne - Albert ärkab 8:30, mina nohisen veel veits edasi kui pole vara trenni, hommikusöök, siis mõlemad trenni, lõunasöök (Albertil kodus, minul tiimiga koos restos), mina tudun, Albert läheb teise disci trenni, siis lähen mina õhtusesse pallitrenni, Albert tuleb koju, läheb jõuksi, üsna samal ajal jõuame koju, õhtusöök, siis Albert läheb maa-alusesse parklasse puttima ja õhtul vaatame koos mingit filmi või seriaali. Midagi erilist me tavaliselt nädala sees ei tee, aga siuke kiire sportlaste elu ongi mõnus ja sobib meile hästi :) 

Võrkpalli koha pealt nii palju, et esimene ring on nüüd liigas läbi ja lõpetasime selle napikalt kuuendal kohal. Peale pühapäevast võitu olime neljandad, aga siis tuli seal paar üllatust, mis meid ikkagi punktiga kuuendaks jätsid, aga tabeliseis on ülitihe ja nt kuuenda ja esimese koha vahe on ainult neli punkti, nii et teine ring tõotab tulla väga huvitav. 

Kuna A2 liigas võistleb 22 tiimi ehk 11 A alagrupis ja 11 B alagrupis, siis pääseb Itaalia karikat mängima ainult mõlema grupi kuus paremat. Minu tiim kvalifitseerus viimati karikamängudele 2015/2016 hooajal, nii et täitsa uhke tunne on, et just sellel aastal oleme suutnud miskit selle tiimiga juba ära teha :) Natukene kahju, et me ikkagi neljandaks või viiendaks ei jäänud, sest siis oleksime saanud natukene lihtsama vastase, aga kui me niimoodi edasi paneme nagu eelmised mängud, siis ma arvan, et pole keegi võitmatu.

Tervis on korras, koroona ei mölla ja lund ka ei saja, nii et elu on siin Sardiinias endiselt täitsa lill :)

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ühtlasi algas ka parimate võrkpallurite rahvahääletus. Mine kindlalt hääletama oma lemmikute poolt, sest võita võib ägedaid auhindu:

HÄÄLETA ⟩ Vali Eesti parim nais- ja meesvõrkpallur - Võrkpall - Postimees Sport: Värsked spordiuudised Eestist ja välismaalt                                    


Comments