Miilenid Sardiiniat vallutamas

Oktoobri lõpus, koolivahejal, sõitis mulle külla peaaegu terve suguvõsa - emme, issi, taadi, Marie, Marten, Airo, vanaema Õie, tädi Maret, Karl, Katarina, Kaspar, vanaonu Rein koos Mariga ja naabrid Merike ja Marita. Kokku 15 inimest! Kuna vaba aega oli mul trennide kõrvalt üsna vähe, siis nad üldiselt avastasid ise saart, aga natukene me ikkagi saime koos ka teha - sõitsime mööda rannikut Olbiast põhja poole ja külastasime Porto Rotondo sadamat, Palaud, Principe randa, mäe otsas olevat suurt kivi, mis pidi olema karu moodi ja Capo Testa poolsaart, kus on nii kitsas maalõik, et mõlemalt poolt näeb merd. Õhtuti käisime erinevates Olbia kesklinna restodes söömas ja neil õnnestus ka meie edukat 3:0 võitu Sassuolo vastu näha. Ilma minuta õnnestus neil ära käia nii Orosei rahvuspargis kui ka Neptuni koobastes, kuhu oleks mina ka väga tahtnud minna. Lisaks käisid nad vaatamas Dinamo Sassari korvpalli Meistrite liiga mängu, kus mängib ka eestlane Kaspar Treier. Kolmapäeva õhtul jõudis mu peika Albert ka siia nii et poolteist päeva saime kõik veel koos olla. Viimasel päeval käisime empsi perega lõunat söömas ja issi perega mu lemmikrestos ja vaaterattal. Ega pikalt lobiseda miskit polegi, las pildid räägivad enda eest :) 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments