Hermaea Olbia - Marsala Volley

Hermaea Olbia - Marsala Volley 1:3 (25:19 22:25 22:25 21:25)

Kolmapäeval mängisime Sitsiilias pesitseva Marsala tiimi vastu. Lendasime mängupäeva hommikul kell 7 Olbiast ehk siis äratus oli 5:15, paar tundi Roomas ümberistumist, 1,5h Palermost Marsalasse, lõunasöök ja lõpuks lõunauinak. Peale tunnikest und oli enesetunne kuidagi veel väsinum enne, lisaks veel sain vist lõunasöögist mingi kõhuprobleemi nii et mängule ma läksin täieliku zombiena. Samas olin tahtmist megatäis, sest teadsin, et see on ülioluline mäng ja meil on võimalus neid võita. Kuna enesetunne oli suht nõrk, siis plaan oli, et löön kõik pallid maha, võidame 3:0 ja saan ruttu hotelli tagasi. Ja esimene geim kulgekski täpselt nii nagu ma lootsin - me hakkasime algusest peale neid serviga pommitama, et vastaste näod vajusid juba esimese 10 minutiga mossi ja ainuke hääl saalis oli üks Marsala fänn kauges saali nurgas, kes üritas kodunaiskonda ergutada. Sardiinia 1:0 Sitsiilia. Teises geimi algus oli ka täitsa okei, olime 9:8 vee ees, aga peale seda tegin mina kaks õnnetut rünnakuviga järjest, minu ja libero vahele löödi äss ja peale seda ei suutnud me ise ühtegi rünnakut kuskilt ära lahendada ja Marsala lõi meile kõik ära, mis ette tõsteti. Jäime 10:16 taha, mina ja side vahetati välja, aga ega miskit eriti paremaks ei läinud. Saime meie tempsi mõne hea serviga natukene lähemale ja seisul 20:24 ühe bloki ja vastased eksisid, aga ega väga pingeliseks see lõpp ikkagi ei läinud ja seisuks 1:1. Kolmandat alustasime kehvakeselt ja jäime 5-6 punniga kohe taga, aga heade rünnakutega saime ilusti järgi. Kord oli üks tiim punkti-kahega peal, kord teine. Mängisime okeilt, aga mitte nii hästi kui oskame. Saime 20:18 ette, aga siis tegime ühe väga lubamatu servivea. ei saanud servi korralikult kätte, andsime lihtsa palli ja vastased lõid ära, siis sain ma veits peal tõste, mille hanitasin blokki (idikas), peale seda löödi meile üsna kerge äss, jälle serviviga, libero tõstis mulle kõrge palli nii peale, et ma lihtsalt ei ulatunud selleni ja lõpuks lõid vastased ära ja nii see geim ära läkski. Kuradi kahju oli. Rõve tunne. Neljandas geimis olime nagu matustel - kõigil tuju läinud, meel must, vaikus. Ma läksin ausalt öeldes päris kurjaks, et come on, mäng ei ole läbi, miks nii vara anname alla, aga mida punkt edasi, seda vähem me võitlesime ja tundsime saadud punktidest rõõmu. Nii kaugele ei jõua ja 1:3 kaotus oli tõsiasi. Enda mäng oli siuke keskmine - vastuvõtt, serv ja blokk olid head, aga rünnakul ei saanud palli maha. Kokku 10 punni, aga nendest kolm blokki. 

See kaotus jäi päris mitmeks päevaks kripeldama, sest 1) vastane oli võidetav 2)me ei mänginud ja pingutanud nii nagu peaks 3)enda panus tagasihoidlik. Tahtsin nii väga, et saaks aega tagasi kerida ja selle mängu uuesti teha, aga kahjuks see pole võimalik. 

Statistika: Tabellino gara – Lega Pallavolo Serie A Femminile (legavolleyfemminile.it)

Mäng: https://youtu.be/Pr8s6EMVGEg


 
 
 
 
 
 
 

Comments