Esimene külaline!

Nagu ma oma mängupostituses juba mainisin, oli mul 6 päeva külas minu armas Kristel, kellega me käisime koos Viljandis trennis, mängisime koondises ning Prantsusmaal koos. Leidsin suhteliselt ammu juba päris kiired ja üsna odavad lennud ja pakkusin Krissule välja, et kas ta sooviks tulla ja kuna tal oligi just tööst natukene vabam periood, siis ta lendaski ühel kolmapäeval Olbiasse. Essal õhtul tegingi talle pastat pestoga, kana, grilljuustu ja salatit ning vaatasime Kertu mängu. Järgmisel hommikul enne jõusaali viskasin proua turisti mulle kodule kõige lähemal olevasse randa ja enne õhtust trenni võtsin ta kaasa. Selgus, et meie trenn jääb ära, sest mingi jama oli saaliaegadega. Mul ausalt öeldes ei olnud selle vastu midagi, sest eelmisel päeval olime just mänginud viiegeimilise sõprusmängu, nii et ma olin üsna kutu. Käisime mu lemmik pokekaussi söömas ja chillisime niisama. Reede õhtul käisime tegime mere ääres paar klõpsu ja õhtul läksime Olbia kesklinna jalutama, õhtusöögile ja jäätisejahile. Laupäeva hommik algas pannkookidega ja järgmise rannaga. Õhtul vaatasime erinevaid võrgumänge. Pühapäeval ehk mu mängupäeval, trippis Krissu ise bussidega kesklinna senikaua kuni mina trennis olin. Mängule läksime ilusti koos ja peale mängu sain talle tutvustada mõningaid Sardiinia traditsioonilisi snäkke ja kohalikku õlut Ichnusat, mille üle sardid ise väga uhked on. Esmaspäev oli mu ainuke vaba päev, nii et tahtsin viia ta ühte mu lemmikranda San Teodoros ja seal lähedal asuvat koske vaatama, aga ega väga kaua me sõita ei saanud kui mu autol aku tuli põlema läks. Noh, konsulteerides targematega, soovitati see auto mingi spetsialisti juurde viia ja mitte kuskile kaugele sellega sõita. Pekki, ma olin nii vihane, sest see oli tõesti mu ainukene vaba päev koos Krissuga ja ilm oli super ja kõik oli juba nii planeeritud. Egas midagi, viisime auto töökotta ja saime õnneks teiste tiimikatega ühte teise randa ja õhtul laenasime autot, et teha viimane õhtusöök linnas koos, nii et lõppude lõpuks vast oli ikkagi tore päev. Järgmisel hommikul peale trenni viisime Krissu lennujaama ja ta jõudis ilusti oma saja ümberistumisega ikkagi Eestisse :) 

 
 
  
 
 
 
 

Comments