VNVB - France Avenir

VNVB - France Avenir 2024 (25:17 22:25 25:13 25:16)

Reede varahommikul kell 6:45 hakkasime minibussidega Nancyst Baselisse sõitma, et sealt lennata riigi teise otsa Toulouse'i ,kus meid ootas Prantsusmaa noortekoondis, kelle vastu mängides ma mäletatavasti detsembris oma senise ainukese MVP auhinna sain. Polnud küsimustki, et see mäng oli must-win meie jaoks, sest nad on liigas ühe võiduga viimasel kohal. Kuna neil midagi kaotada ei ole, siis lendavad alati täiega peale ja eriti riskeerivalt löövad servi, mis meile esimeses kahes geimis üsna palju pahandust tekitas. Essas geimis olime kogu aeg paari-kolme punktiga eduseisus, aga kuna minu arust mängisime natukene laisalt, siis päris hiiglaslikuks see vahe ei läinud kordagi. Siiski piisav 25:17. Teise geimi algus oli suht niru - ei saanud servi kätte ja kaitse-blokk meie kohta ikka väga kehval tasemel. Ma saan aru, et tegemist on noortega ja mitte võib-olla Serbia noortekoondisega, aga me pole Vakifbank, et pelgalt meie nägusid nähes vastased teisel pool võrku väristama hakkaksid, nii et kehva vastuvõtu ja kaitsemängu tõttu õnnestus meil see geim peksa saada. Lubamatu. Vastased ei teinud mitte midagi erilist, meil oli lihtsalt pea laiali otsas. Okei, pole maailma lõpp, tuli teha lihtsalt vigade parandus. Õnneks sellega saime suurepäraselt hakkama. Kägistasime neid korralikult serviga ja kõrgete/kaugete pallide lahendamises nad eriti osavad ei ole, nii et kindlalt kolmas ja neljas geim meile. Halb, et geimi siuksele tiimile kaotasime, hea, et kiirelt reageerisime ja lahendused leidsime. Kolm punkti - lõpp hea, kõik hea. Ise mängisin peaaegu terve mängu. Teise geimi lõpus pandi Rusena mu asemel sisse vastuvõttu tugevdama, sest mulle serviti päris palju ja nende serv oli muljetavaldavalt tugev. Kolmandas ja neljandas tegin mitu head pikka serviseeriat, üle pika aja lõin täiesti vabalt ja julgelt servi. Kokku 14 punkti, 3 ässa, 1 blokk. 

Järgmine mäng laupäeval Liisi ja Lorenzo tiimi Le Cannet' vastu. 

Kuna meie esimene side Nicole on hooaja lõpuni vigastusega väljas, siis tuleb meile sellel nädalal uus side - Sloveenia koondislane Eva Mori. Olen teda juba aastaid jälginud ja mitmeid kordi ka ta vastu mänginud. Teades ta head taset, siis ma olen väga elevil tema saabumise üle ja loodetavasti annab ta meile ühe käigu juurde :)

Comments