VNVB - France Avenir

VNVB - France Avenir 3:0 (25:16 25:14 25:11)

Pole üldse aega ega viitsimist olnud, et seda blogikest kirjutada, aga igatahes teen lõpuks kokkuvõtte oma selle hooaja kõige edukamast mängust. Detsembri alguses mängisime kodus Prantsusmaa noortekoondise vastu. Nad pole ühtegi mängu võitnud ja eks noored on nagu noored ikka, aga seda enam pidime me sotid nendega kiiresti selgeks tegema, sest nii mõnelegi heale tiimile on nad peavalu valmistanud. Ega midagi erilist siin rääkida ei ole - ma ei alustanud põhis, aga essas geimis saime ruttu eest ära, nii et läksin diago asemel sisse üsna geimi lõpus juba. Teises alustasin nurgana. Vastastest midagi rääkida ei ole, sest nad olid tõesti väga liimis lahti ja ega erilist vastupanu ei osutanud. Meie blokk-kaitse töötas päris hästi ja noortel on üsna raske seda pinget taluda, kui ruttu ei skoori, nii et nad tegid ise lõpuks palju vigu. Lisaks veel essa geimi esimeses pooles läks nende teisel sidel põlv, nii et see veel omakorda tõmbas masti maha. Kuna ma sain üle pika aja oma võimaluse, siis ma haarasin sellest kinni nii hästi kui vähegi suutsin ja mängisin julgelt. Vist mitte ühtegi hanitust ei teinud, mis on minu puhul harukordne. Ups :D Saime lebo 3:0 võidu ja minult 11 punkti (+10, rünnak 53%). Kirsiks tordil anti mulle MVP auhind ka :) Väga tore õhtu, eriti veel sünnipäevanädalal, aga loorberitele puhkama ei saa peale sellist vastast jääda! ;) 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments