VNVB - Istres

VNVB - Istres (20:25 25:16 25:21 25:15)

Eelmisel reedel mängisime kodus Istresi vastu, kes tõusis selleks aastaks esiliigast meistriliigasse ja oli kokku pannud päris hea tiimi. Kuna meil oli all kaks halba kaotust, siis oli kohustus Istresilt võit saada, eriti veel kodusaalis. Eks väike pinge pidi peal olema, sest sellises liigas ja tiimis mängides on ikkagi mingid eesmärgid seatud, mis tuleb täita no matter what. Esimeses geimis alustasime tegelikult päris hästi ja saime endale täitsa hea edumaa sisse (17:13), aga siis hakkasid vaikselt meie vastuvõtt ja rünnak lagunema ja andsime selle geimilõpu lihtsalt vastastele. Natuke naljakas tunne oli, sest me mängisime tõesti esimese geimi poole enesekindlalt ja tundus, et pole mingit võimalust, et me seda geimi ei võida, aga märkamatult oli eduseisust saanud kaotus. Teises geimis võtsime ohjad kohe kindlalt enda kätte ja ülikindel 25:16 meile. Hea comeback, aga ikkagi kaks geimi oli vaja veel võita. Ma alustasin kohtumist ja mängisin natuke vähem kui 1,5 geimi selleks ajaks ja olin toonud 7 punkti ja rünnakul pole ma veel kordagi nii kindel olnud, kui see mäng, aga mind vahetati tagaliinis Rusena vastu välja vastuvõtuks ja etteruttavalt võin öelda, et sinna pingile ma jäingi. Kolmandas olime ka kogu aeg ees ja eriti ohtlikuks ei läinud olukord kordagi ja neljandas olid vastased juba täitsa lagunenud ja omadega täitsa kadunud, nii et ülioluline 3:1 võit kodupubliku ees oli olemas! Mul oli väga hea meel vajalike punktide üle ja ma tegelikult mängisin ise ka täitsa okeilt ja ei põdenud nagu tavaliselt, nii et lihtsalt kahju, et ma rohkem ennast tõestada ei saanud. :) Aga pole hullu - hooaeg on veel noor ja mänge palju! Loodame, et koroona miskit ära ei riku. 

 
 
 
 
 

Comments