Bonjour, Nancy!

Olen nüüdseks juba peaaegu kaks nädalat oma uue klubi Vandoeuvre Les Nancy juures Prantsusmaal olnud ja aeg on teha esimene postitus esmamuljetest.

Reis Tallinn - Riia - Pariis kulges kiirelt ja ilma viperusteta. Maski kandmine igalpool oli megatüütu, aga õnneks jõudsin nii mina kui ka mu pagas õnnelikult Prantsusmaale. Pariisi lennujaamas leidsin üles kaks ameeriklast, kellega sõime kiire hommikusöögi ja sõitsime rongiga Lorrainei (35minutit Nancyst), kuhu tulid vastu klubis töötavad Elena ja Nizar, kes sõidutasid meid meie uude koju nimega La Maison des Chercheurs. See on siuke aparthotell, kus elavad paljud üliõpilased. Kuna minu korter oli värvimises, siis esimesed neli päeva ööbisin ma üksinda neljale inimesele mõeldud korteris.

Kuna öö oli täiesti vahele jäänud, siis ma tegin ülikiire powernapi ja õhtul läksime trenni, kus teistel oli esimene pallitrenn ja mina ning kaks usakat tegime rahuliku soojenduse, jooksime õues statkal 20 minutit ja tegime pika pika venitussessiooni. Järgmisel päeval oli meil kiire jõuks, vere- ja pissiproovi andmine ning mitu erinevat meetingut ja ülevaatust arstidega. Nädala lõpuni võtsime veel pallitrennis rahulikult, sest ma olin just koondisest tulnud ja usakad pidid ajavahega harjuma. Pühapäev oli vaba, nii et käisime usakate ja horvaadiga esimesel Nancy tiirul. 

Esmaspäevast hakkas korralik tamp pihta - jõusaal, pallitrennid, staadionil ÜKE. Jõusaalis on 80% harjutusest olnud kätele ja ülakehale, nii et ma olen varsti korralik bodybuilder valmis. Pallitrennis juba hüppame täiega ja üritame sidedega leida klappi. Staadioni trennid on täis jooksmist ja erinevaid harjutusi, mis aeg-ajalt toovad vere maitse suhu, aga samas ilmad on olnud ilusad, nii et oleme siiani ellu jäänud. 

Vahepeal sain oma korteri ka kätte. See on päris nunnu ja minu arust ühele inimesele väga paras. Veel 7 tiimikat elab siin majas, nii et kui üksildane tunne peaks peale tulema, siis on alati keegi lähedalt võtta. Ma elan neljandal korrusel. See on põhimõtteliselt siuke avatud stuudiokorter, kus on siis väike "magamistuba", jutumärkides, sest siin pole ust ees :D Imepisike köögiosa pliidi, kraanikausi, külmkapi, ahju ja kahe kapiga, väikse vanniga vannituba ja WC ning siis elutoa osa, kus on diivan, kaks lauda koos väikse telekaga ja toolidega ning kaks kapikest, koridoris on väike panipaik riiete jaoks + ma ostsin ühe nagi, mille ma välisukse külge riputasin. Ma käisin ühe tiimika korteris, kes on siia ostnud vaibad ja suure riidekapi ja jalanõuhoidja ja jumal teab, mis aksessuaarid veel, aga mulle tegelikult täitsa meeldib, et see on siuke lage ja minimalistlik. Iga aasta ma ostan korteri jaoks mingit pahna, mida ma kunagi kaasa vedada ei saa, sest kohvrites pole ruumi, nii et sellel pole mõtet. 

Kolmapäeval käisime bulgaarlase Gergana ja bosnialase Ajlaga kesklinnas jäätist söömas ja pargis jalutamas, laupäeva õhtul pidas kapten Rusena enda juures oma 34.sünnipäeva, pühapäeval sain kokku Anu ja ta peika Danijeliga, kellega tegime peaväljakul koogid ja jääkohvid ning nad tutvustasid mulle natukene kesklinna ja rääkisid, et kus-mis asub. Nii vahva, et Anu minuga samas linnas nüüd elab. Ma loodan, et meil tuleb äge aasta koos :) 

Käimasolevat nädalat alustasime esmaspäeva hommikul jooksutestiga, mis oli palju raskem kui ma arvasin, aga õnneks ma tegin tulemuse, mis treenereid rahuldas. Täna hommikul oli jõusaalis mitme harjutuse max test, nii et eks näis mis seisus mu keha homme hommikul on.

Mängime tugevuselt kolmandat eurosarja Challenge Cupi ja meil väga joppas, sest esimest ringi ei pea mängima viis tiimi ja meie oleme nende seas. 

Üldiselt olen ma hetkel kõige suhtes väga positiivselt meelestatud, tiimikad on väga-väga toredad, nii et ma ei oskagi nagu kurta otseselt millegi üle. Ainuke mure on kasvavad koroonanumbrid Prantsusmaal, mille tõttu ei toimu tõenäoliselt meie sõprusturniir, maski tuleb kanda juba peaaegu igalpool ning kardetavasti tuleb koroonateste hakata andma enne igat mängu, nii et kui ma novembriks Eestis tagasi olen, siis teate, et ma ei suutnud enam seda nina surkimist taluda.

Esimene sõprusmäng peaks olema umbes kahe nädala pärast, aga eks ma katsun siia enne ka miskit kribada :) 

(pildid korterist võtsin hotelli kodukalt, sest mu enda tehtud ei kannatanud kriitikat, aga enam-vähem saate aru, milline mul see elamine olla võiks)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments