Pannaxiakos - Porfyras

Pannaxiakos - Porfyras 2:3 (19:25 25:20 25:21 20:25 11:15)
Eelmisel laupäeval mängisime kodus tabelis kaheksandal-üheksandal positsioonil oleva Porfyrase vastu. Kuna Ellen ja Dessaa meid aidata ei saanud, siis teadsime, et tuleb väga raske ja tasavägine mäng, kuid koduseinte vahel tahtsime ikkagi võita. Esimene geim oli üsna võrdne, aga geimi lõpus läks jälle meie vigademasin tööle ja andsime geimi vastastele. 19:25. Teises mängisime juba täitsa rahuldavat võrkpalli - serv oli ilusti käes ja suutsime vastaste rünnakuid pidurdada. 25:20 meile. Kolmandas domineerisime algusest peale ja vahepeal juhtisime isegi 7-8 punktiga. Geimi lõpus lasime nad naistele võrkpallile kohaselt jälle tiba liiga lähedale, aga geim ikkagi meile. 25:21. Tundus, et saime juba täitsa hea hoo üles ja lootsime, et suudame hea mänguga jätkata ja selle võidu koju tuua, aga neljas oli täielik kokkukukkumine. Kuigi serv oli käes, siis ise palli maha ei saanud. Vastased mängisid väga hästi kaitses ja väsitasid meid korralikult. Kohati tundus nagu mängisime "hoia pall üleval" mängu, mitte võrkpalli. 20:25 Porfyrasele. Kuna ma olin viiendaks geimiks saanud vast kuskil 50-60 tõstet juba, siis ma olin omadega täitsa läbi, aga no kuna ma olen maailma halvim kaotaja, siis ma viiendas ikkagi küsisin tõstet. Teadsin, et vastutus on minu õlul ja üritasin, mis ma üritasin, aga ei suutnud ma seda mängu meie kasuks pöörata. Viiendas said vastased paremini stardipakkudelt minema ja enam me neid kätte ei saanud. 11:15 ja 2:3 kaotus meile. Ma vihkan kaotamist! Eriti kodusaalis! Ja eriti tiimidele, keda ma tean, et me võiks võita. Mulle ei meeldi otsida vabandusi, et oi, meil polnud seda või toda mängijat. Nende mängijatega, kes platsil olid, oleksime võinud selle mängu ära võtta küll. Samas - ma tõesti andsin endast kõik, mis tollel päeval sees oli. Ma sain tõsteid igast asendist ja igalt mängijalt, nii et ma olin täiesti tühi. Statist vaatas vastu ulmenumber - 78 tõstet. Ma ei usu, et ma elus olen niipalju tõsteid saanud. Nendest õnnestus ära lüüa ainult 24, mis tegi rünnakuprosaks kehvad 31%, aga üks äss ja neli blokki tegid lõppskooriks 29 punkti, mis on täitsa soliidne, aga kaotusekibedust see ikkagi ei ravi. Aga mis seal ikka - ega see liigaseisu eriti ei muuda. Kuskile sinna 6.-7. kohale platseerume lõpuks, sest üles- ega allapoole pole enam võimalik minna!

Mäng järelvaadatav: https://www.youtube.com/watch?v=IeKv6wCMcQA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments