Pannaxiakos - Markopoulu

Pannaxiakos - Markopoulu 3:0 (25:20 25:19 25:21)
Eelmisel laupäeval mängisime kodus Markopoulu tiimi vastu, kes on tegelikult päris hästi komplekteeritud ja normaalse tasemega tiim, aga kuna Kreeka liiga on sellel aastal ühtlaselt tugev, siis on nad hetkel kaheksandal kohal. Novembris nende kodus mängides saime megaraske 3:1 võidu. Ma mäletan, et ma olin täiesti läbi peale seda nelja geimi ja lihtsalt lootsin, et keegi mu sealt saalist ära pukseerib.
Kuna kaotuse korral oleks meie võimalused nelja sekka jõuda sisuliselt kadunud, siis oli kerge pinge peal - samas teadsime, et oleme võimelised neid võitma. Eriti kodus. Mul ei olnud enne mängu enesetunne eriti hea - kuidagi kange ja väsinud ja tusane, aga eks meil kõigil oli selliseid päevi. Esimest geimi alustasime väga hästi - temps Tzo läks servima ja saime kiirelt 5-6 punktiga ette. Vastased tegid üsna palju vigu ja kuidagi päris käima ennast ei saanudki, aga samas meie mäng ka midagi nii erilist ei olnud. 25:20. Teist geimi alustasime ka hästi, vahe ka aina kasvas, aga mis peamine - meie mängupilt ka paranes. Me ei andnud vastastele mingit lootust + ei langenud Markopoulu hädise mängu tasemele. Okei, side-out oli mõlemal tiimil väga heal tasemel (rünnak peale head vastuvõttu lõpuks 60% vs neil 50%), nii et mul oli enne kolmandat geimi tunne nagu oleks mäng kestnud max pool tundi, sest pall ei püsinud õhus. Vastuvõtt - tõste- rünnak - punkt. Ei mingeid pikki pallivahetusi. Ühest küljest tore, sest tähendas, et meil on hea rünnak - teisest küljest halb, et ei suutnud vastaseid oma bloki-kaitsega pidurdada paremini. Kolmandas läksime oma teed - olime 16:7 ees, aga siis juhtus naiste võrkpall ehk vastased tegid korraliku spurdi ja meil tekkis korraks paanika Jaanika. Need viimased punktid tulid no niiiiii vaevaliselt. Aga vähemalt tulid ära. 25:21 ja kogu mäng 3:0. Endalt 14 punkti (+9, kaks blokki, vastuvõtt 57%). Okeid numbrid, aga kuidagi seda päris õiget adrekalaksu ei tulnudki sisse. Ühest küljest oli see hea, sest mängisin pingevabalt ja ründasin nii nagu heaks arvasin, aga mulle ikka meeldib kui mängus on elektrit ja ärevus tuleb sisse. Aga ühesõnaga - lõpp hea, kõik hea. Kolm punni tabelis ja kõik on hästi! :)

Mäng: https://www.youtube.com/watch?v=vAfM0oICKW8
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments