Greek Cup: Pannaxiakos - A.O Thiras

Pannaxiakos - A.O Thiras 2:3 (24:26 11:25 25:19 13:25 12:15)
Eile mängisime karika veerandfinaali Santorini vastu nende kodus. Tribüünid olid peaaegu täiesti täis ja kisa oli meeletu. Aga nagu ma olen ka varem öelnud, siis ma armastasin sellises atmosfääris mängimist - isegi kui kõik need sajad inimesed on vastaste poolt. Paari võitja pääseb Kreeka karika final fouri, kaotaja jaoks on turna läbi. Vaatamata sellele, et oleme Santorinilt sellel hooajal kõik viis mängu kotti saanud (kolm treeningmängu ja kaks ametlikku mängu), siis ma ei tundnud nagu oleksime läinud lootusetu tundega mängima. Okei, esimese geimi algus oli kohutav - jäime kohe 0:4 taha, nendest ise tegime kolm viga. Trenks võttis time-outi enne kui ma kordagi palli oleks puutunud :D Ega asi paremaks eriti ei läinud - 5:13, viga vea otsa. Seisul 15:7 läksin servima. Kuna mu selg ei ole hetkel kõige paremas korras, siis seekord panin planeerivat servi. Rahulikku ühe pealt viie peale, mille trennis meie libero võtab ülilebolt vastu, aga ma ei teagi, mis nüüd juhtus, aga Kreeka koondise libero ja Santorini 33-aastane kogenud sakslasest nurk olid selle pussuka serviga üsna hädas. Võrgust kaugel, ülepall, äss. Tempsi nad ei saanud mängida, nii et sellega tegin meie tiimi elu lihtsamaks, sest valikus olid ainult nurk või diago. Lõpetasin servimise seisul 12:15, nii et olime mängus tagasi! Lõime Elleniga kahe peale neli palli ära ja vastu vaatas 18:17 eduseis. Siis ma panin ühe iiiiiiilge tõste nelja peale võrgu peale, mille vastased muidugi ära blokkisid. Ma armastan tõstmist ja üldiselt läheb pall sinna kuhu ma tahan, aga no see pall oli ikka täielik ämber. Ekstreemselt halb tunne! Ma trenksi poole ei julgenud vaadata - pilgud tapaks :D Seisul 18:18 võitsime ühe superkaitset täis pallivahetuse. Ja siis mu mängu magusaim punkt - panin üksinda vastaste diago kinni. Maasikas! Ja nii olulisel hetkel! 21:21 meilt serviviga. Mu vererõhk oli vast üle lubatud piiri. Aga siis panime Tzoga kahekesi vastate diago kinni! 22:22. Vastased lõid ära. Siis lõin mina ühe pealt ära. Mul isegi ei olnud mõtet hanitada või pussutama hakata! 23:24. Geimpall Santorinil. Löövad servi võrku ning siis paneme hullu kaitset, nii et vastaste diago teeb kaks rünnakuviga ja kingib meile essa geimi. 26:24! SUPER! Teine geim oli katastroof - servi kätte ei saanud, söödud jäid maha, palju servivigu. 1:7 ja 3:11 ja 7:19 taga. Polegi midagi öelda. 11:25. Kolmas geim algas jälle 4:0 seisult - seekord õnneks meie kasuks. Sugar pani head servi ja meil kõik toimis. Vahepeal said vastased jälle paari punkti kaugusele, aga õnnestus nad ikkagi maha raputada. Seisul 18:14 võitsime ühe pika võitlusliku pallivahetuse. Korra läks veel ärevaks (21:18), kui meie libero tegi sooja palli ja mina, sirgejalgne, jätsin ühe lebo palli julgestamata, aga õnneks Ellen kustutas tulekahju ja lõpp oli juba vormistamise küsimus. Võitsime geimi 25:19, aga kaotasime meie diagonaali Dessaa - ta libises ja tõenäoliselt läks Achilka või mingi säärelihas. Eelmist mängu ta ei mänginud hüpeka vigastuse tõttu, aga nüüd läks hoopis teine jalg. Neljandas olime nagu surnud - kas siis Dessaa vigastus mõjus nii rängalt või olime lihtsalt väsinud. Ma ei tea. Aga no kui servi kätte ei saa ega servi 81 ruutmeetri sisse, siis ega on tõesti raske seda võrkpalli mängida. Olime juba 9-10 punktiga maas, nii et trenks vahetas nii minu kui Elleni puhkama. Saime kindlalt 13:25 pähe. Viiendast geimist ei ole mul palju rääkida - 3:4. Teeme servivea, millest saab 3:7 kaotusseis. Siis õnnestub mul nelja pealt ära lüüa, aga kohe järgmise palli löön blokki. Pooltevahetus seisul 4:8. Pole lootusetu. Aga - vastaste diago lööb krõbeda ässa Elleni pealt. Tõesti väga hea serv - pole midagi öelda. Õnneks järgmise eksib. 11:8. Eleni tuleb servima. Paneb siukse äsaa, et pall trossi peal olles mõtleb, et kuhu poole ta kukub. Õnneks kukkus kodunaiskonna poole. 9:11. Ellen lööb ära - 10:11. 11:13. Löön ühe pealt ära. Kohtunik näitab, et pall puudutas ainult trossi ja läks siis outi, aga õnneks alumine kohtunik näitab, et puude. Vastased ka tegelikult ei hakanud apelleerima, nii et ju siis oli ikkagi puude. Jõudsime veel 12:14 seisule, aga seal sai meie muinasjutt läbi. 12:15 ja kogu mäng 3:2 vastastele. 
Võib-olla mõne arvates Kreeka teise tiimi ja Challenge Cupi veerandfinalisti vastu nende kodus 2:3 mängida on okei. Minu arvates see polnud okei - Santorini pakkus meile võitu - meie ei tahtnud vastu võtta. Mul on raske leppida sellega, et kui servime lihtsalt palli üle 9x9m sisse, siis on "bravo". Või teeme sada ülepalli. Või ei pea taktikalistest asjadest kinni. Kas see ongi siis meie tase? Võib-olla, aga ma usun, et saame paremini. Lihtsalt kahju, sest tõesti mängisime kohati väga hästi ja see võit oleks olnud hooaja magusaim + oleksime sellega täitnud ühe suure eesmärgi - karika poolfinaal. Nüüd robustselt öeldes mängisime viis geimi lihtsalt "tühja" - karikast väljas ja tabelisse punkti ei saanud. Ma statti pole tahtnud vaadata. Ilmselt varsti lisan siia juurde. 
Aga mis siin ikka - laupäeval ootab ees Thetida, keda võitsime kodus 3:2 ja kes on hetkel tabelis meie ees, nii et tuleb vägev andmine!

Comments