Inxu külas

Üle-eelmise nädala reedel, enne Olympiacose mängu, tuli mulle külla mu armas Inxu Kiisk. Läksin talle lennujaama vastu ja kuna ta enesetunne ei olnud kõige parem, siis üritasin teda tee ja koogiga poputada, et ta meiega õhtul trenni jaksaks tulla. Väike nap tegi imesid ja läksime koos õhtul trenni. 
Laupäeva hommik oli vaba, viisin ta sööma ja jalutasime Portara juurde. Õhtul trenn, kohustuslik souvlaki degusteerimine ja vaatasime kodus filmi. Laupäeval oli mängupäev, nii et käisime hommikuses trennis, tudusime, tegime mõned ägedad pildid mu rõdul ja mäng. Nii tore oli üks tuttav nägu tribüünilt leida. Õhtul käisime ühes ilusas restoranis söömas ja jalutasime linna peal. Esmaspäev oli vaba, nii et hommikuks pannkoogid ja pealelõunal koos side Hara, tema sõbranna ja Inxuga saart avastama. Halki, Filoti, Apeiranthos - väiksed armsad külakesed, kus ma juba käinud olen, aga hästi tore oli ikka. Proovisime erinevaid traditsioonilisi snäkke juustudest lihani ja nautisime tühjade mägiküla tänavate ilu. Restoranist välja tulles oli juba pime ja sadas täiega ning kuna me olime mägedes, siis ülevalt alla mööda tänavaid jooksid megad veejoad. Omaette vaatepilt. Nii lahe! Õhtul käisime korra linnas jalutamas ja vaatasime veel ühe filmi ära. Teisipäeva hommikul käisin enne hommikust trenni oma lemmikpagaris talle oma lemmikuid pirukaid ostmas ja ta armus neisse sama palju ära kui mina, nii et kolmapäeva hommikul enne ta lendu ostis ta veel neid kaasa ka. Teisipäeval oli kaks trenni, lõunat käisime söömas mere ääres, sest ilm oli imeilus ning õhtul tegime koos veel viimase õhtusöögi ja kolmapäeva hommikul viisin ta kella 8ks lennujaama, kust ta lendas edasi Amsterdami. Need kuus päeva lihtsalt lendasid, aga meil oli supertore ja mälestused kogu eluks! :)
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
 

Comments