Greek Cup: Pannaxiakos - Porfyras

Pannaxiakos - Porfyras 3:0 (25:13 25:5 25:18)
Täna mängisime esimese Kreeka karika mängu kodus Porfyrase vastu, kes on hetkel tabelis vist kaheksas, aga kuna nende jaoks see karikas vist eriti oluline ei olnud (või nad arvasid, et nad ei võida nagunii või tahtsid raha kokku hoida), siis tulid nad oma U19 noortetiimiga. Kuna Elleni tervis ei ole olnud kõige parem, siis tema täna puhkas ning kõik said mänguaega. Ma mängisin peaaegu terve mängu - meie libero Eva oli täna "tavasärgis" ja käis vahepeal servimas ja tagaliinis mängimas mu asemel. Ühesõnaga - ega siin palju rääkida ei ole. Läksime hea suhtumisega peale, sest ma olen päri selle lausega, et nõrgemat vastast austad sa nii, kui teed neile korralikud pakid ja ei lasku nende tasemele. Proovisime teha võimalikult vähe vigu ning rünnakul efektiivsed olla. Vastane oli tegelikult täitsa tubli, eriti vastuvõtul. Panin planeerivat servi ja no enamus oli neil ikka väga hästi käes. Hara tõstis mulle päris palju, et saaksin mingigi tunnetuse jälle kätte, mis sest et vastane oli nii nagu ta oli - mäng on ikkagi mäng. Lõpuks tuli vist 16 punkti kokku! Kõik said mängida ja tegime ilusti 3:0 sotid selgeks. Nii et karika veerandfinaal - siit me tuleme! ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments