Pannaxiakos - Olympiacos

Pannaxiakos - Olympiacos 0:3 (18:25 13:25 18:25)
Laupäeval mängisime kodus tabeliliidri ja eelmise aasta meistri Olympiacose vastu. Esimeses mängus saime 2:3 kaotuse, nii et tegelikult oli mul enne kodumängu päris hea tunne ja uskusin, et võime neile hambaid näidata küll. Läks aga hoopis teisiti... Alustasime mängu hästi - pikad pallivahetused, hea kaitse, suutsime nendega sammu pidada. Enesetunne oli hea, energiat palju - andke ainult ette! Aga siis vist tuli meil side 1 asetus, mis tihti palju probleeme tekitanud ja me ei saanud ega saanud sealt edasi, nii et tuli sisse üks pikem mõõn ja sinna see geim ka läks. 18:25. Teise geimi alguses olime ka üsna hädised ja nende blokiga hädas. Tekkis juba korralik paanika, sest me reaalselt ei skoorinud ise absull. Punktid järjest läksid ja läksid. 13:25. Okei, ei anna alla. Kolmas geim. Proovime uuesti. Me tõesti üritasime seal platsil miskit korda saata, et kodus täiesti luuseriteks ei jääks, aga Olympiacos reaalselt kägistas meid. Nii servi kui blokiga. Vastuvõtuga oli probleeme kogu mängu vältel ja blokki lõime kokku 14 korda (+13 rünnakuviga). Kolmas geim ka kindlalt vastastele ja 3:0 pakk oli tõsiasi. Kogu tiimi rünnakuprosa 21%, efektiivsus -5. See vast ütleb piisavalt. Täiesti nõme tunne oli peale mängu, sest minult ka hooaja kõige kahvatum mäng, olgugi, et füüsiline enesetunne oli väga mõnus. Üritasin rohkem enda peale võtta ja küsisin tõstet, aga ma olin ka ikka täitsa hädas - nii korralik katus oli peal, et ma tundsin nagu rünnakusuunad täiesti puudusid. Mõned rannahanitused jäid ainult maha. Ühe (tegelt kaks!) super bloki sain ja ühe mõnusa hüppelt servi ässa, mis lõpuks oligi meie tiimi ainuke äss sellel õhtul. Ainult vastuvõtuga olin rahul - 60%-70% kanti ja võtsin vist 18 vms korda vastu. Kokku 7punni (+1)
Aaa ja kohtunikuga sai ka jälle korralikult vaielda :D See on seesama kohtunik, kes rikkus meie Panathinaikose teise geimi lõpu ära, kui vilistas, et Elleni löödud pall oli väljas. Alati kui ma näen, et tema on essa kohtunik, siis ma lähen sinna nelja peale ja näitan näpuga piiri peale. Süda siiani valutab :D Seekord ei olnud teisiti - vennal oli jälle silmaarsti juures käimata ja sai üsna mitukümmend närvirakku tema peale jälle raisata. Kuna punktivahed olid suht suured, siis ma väga käima ennast ei viitsinud tõmmata, aga Ellen ja trenks ikka vaidlesid piisavalt. Ellen sai kollase kaardi ka. Badass! Kui mõni kreeklane seda loeb, siis sorry, aga teie kohtunikud ei ole just teravaimad pliiatsid ! :D 
Ühesõnaga - tean, et vastased olid paremad ja ei lasknud meil mängida ja selles suhtes neile big respect, et nad ei alahinnanud meid ja panid täiega jne jne, aga vaatamata kõigele ikkagi siukest pakki kodusaalis ei tahaks saada. Õnneks mul oli mu armas Inxu, kes mind õhtul lohutas :)
Järgmine mäng laupäeval Thessalonikis! 

Järelvaadatav (aga ma ei soovita :D) : https://youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=EpRwpWhTnKY
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments