Pannaxiakos - Ilisiakos

Pannaxiakos - Ilisiakos 3:0 (25:13 25:15 25:14)
Eelmisel laupaeval mängisime Ateenas tabeli eelviimase tiimi Ilisiakose vastu, kellega oli meil oktoobris ka esimene liigamäng. Saal oli kohutavalt külm. Ulme. Võrgule minnes ei tahtnud kuidagi see dressikas seljast ära tulla. Mängust iseenesest pole mul miskit huvitavat rääkida, sest see oli lihtsalt üpriski igav ja ühepoolne. Tzo heade servidega saime kohe alguses mingi 8:2 vms eest ära ja ega seal mänguks enam ei läinudki. 16:7, 21:8, 25:13. Teine ja kolmas geim põhimõtteliselt sama stsenaariumiga - haarasime kohe eduseisu ja enam seda käest ei lasknud. Kindel 3:0. Endalt 9punkti. 1 blokk, rünnak 8/12, mis üllatavalt hea. Mulle löödi mingid totakad 4 ässa, aga ma eriti nende pärast ei põe - üks täpselt ristnurka viie peale, üks võrgutripsust kukkus nelja peale maha, üks viie peale küljejoonele ja üks minu ja libero vahele. Kõik siuksed punktid, et ma isegi ei saanud palli puutuda :D Aga no, mis seal ikka - shit happens! Järgmine mäng pühapäeval kodus Olympiacose vastu! ;)
 

 
 
 
 

Comments