Detsember!

Et asjad oleks ikka õiges järjekorras, siis ma mõtlesin, et enne jõulupuhkuse postitust, kirjutan hoopis, mis me detsembris veel tegime. 
1.detsembril kaunistasime terve oma maja jõulutulede ja kardade ja kuuskede ja päkapikkudega ära. 
Käisime esimest korda vaatamas kohaliku kossutiimi mängu. Nad vist on kolmandas või neljandas liigas. 
Saime natukene Ateenas mere ääres jalutada ja ilusat ilma nautida.
Jalgupidi oleme paar korda meres käinud, et lihased paremini taastuks. 
Vabadel päevadel käime hommikusööki söömas või kohvi joomas kuskil linnas.
Käisin teist korda Portara juures. Tegime palju palju pilte.

Aaa, ja novembri lõpus lõin ma ühes kaitsetrennis lõua niimoodi vastu maad ära, et mänedžer viis mu haiglasse. See oli tegelikult megaväike haav, aga kuna sealt tuli verd ja nad ei tahtnud, et mul arm jääks, siis käisime korra ikka ära. Öeldi, et oleks ühte õmblust vaja, aga ma hakkasin nii kartma, sest mul pole kunagi õmmeldud + minu arust see oli ainult väike kriimustus, millele ma heal juhul oleks plaastri peale pannud. Nii et lõpuks pandi kaks tugevat peenikest haavaplaastrit, mis peaksid seda haava kinni hoidma, et see ilusti ise kokku kasvaks. Väikestele plaastritele pandi mingi sada suuremat peale, nii et 4-5 päeva käisin ma ringi nagu jõuluvana :D 

Ilmad olid detsembris veel üllatavalt head. Kui päeval oli päike väljas, siis võis vabalt veel särgiga ringi käia. Samas, tuuliseid ja vihmaseid päevi oli aina tihedamini. 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments