Sünnipäev #23

Kuna mu sünnipäevanädal hakkab kohe lõppema, siis ma mõtlesin, et ma teen siia pühapäeva õhtusse ühe postituse sellest toredast päevast.

Kolmapäeval, 4.detsembril, kell 00:00 sadasid mu tuppa sisse viis tiimikat ja laulsid kõvasti ja valesti mulle sünnipäevalaulu. Nii kreeka kui ka inglise keeles. Küünla asemel sain kaks korda tsäksi puhuda, aga parem kui mitte midagi :D Meie sidemängija Hara kinkis mulle hästi armsad jõulutuled, mida ma just viis minutit tagasi tema toas olin kiitnud, et nii armsad :) Natukene rääkisime juttu, aga kuna kell oli palju ja hommikul trenn, siis läksime üsna varsti tuttu.

Hommik oli rahulik. Ülejäänud tiimikad ja trenksid soovisid veel õnne saalis. Mu armas libero Tzagka tõi mulle mu lemmikpiruka bougatsa, mille karbi peale oli kirjutatud "Happy birthday, my baby!". See oli vist päeva kõige armsam hetk:) Peale trenni olin kutsunud tiimi koos stafiga mu lemmikkohvikusse kohvile. Kuna mul oli kaks trenni ja õhtul kella 22-23 paiku kuskile minna oleks liiga hilja, sest järgmine päev on trennid, ja et see päev päris "tavapärane" ei oleks, siis istusime tund-kaks kohvikus, rääkisime juttu, sõime kooki ja küpsiseid, tegime mõned pildid. Kohviku poolt toodi mulle kook, kus olid numbritega küünlad peal, nii et mulle lauldi veel ja sain jälle küünlaid puhuda ja soovida :) 

Peale kohvitamist tulin koju, vaatasin, mis ägedaid pilte mu sõbrantsid koos minuga postitanud olid, sain mõned kõned ja üritasin tegelikult oma lõunauinakut teha, aga sellest ei tulnud midagi välja. Sünnipäevalaps toob alati mingeid maiustusi trenni, nii et enne trenni käisime Haraga pagaris. Trenn läks täitsa normaalselt. Peale trenni tulid mänedžerid küünlaga tordiga ja veelkord lauldi mõlemas keeles ja tegime palju pilte ka ja üleüldse olid tiimikad lihtsalt nii-nii armsad ja toredad. Viies aasta profina ja ma ei ole veel nii sooja vastuvõttu kuskil saanud. Õhtul sain veel mõned kõned, vastasin kõikidele õnnesoovidele, sõin oma tordikest ja nii see päev läbi saigi! :) Aitäh kõigile, kes võtsid aega, et see õnnesoov mu poole teele saata! Olen üks õnnelik pliks! Teie Milka ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments