Pannaxiakos - Santorini

Pannaxiakos - A.O Thiras (17:25 24:26 21:25)
Eile mängisime oma "kõige suurema" rivaali Santorini vastu. Kuna Naxos ja Santorini on ainukesed saared siin liigas, siis on see vastasseis eriti tähtis. Esimese aimduse, kui suur mäng see fännide jaoks on, sain neljapäevases trennis, kui 20-30 meest tulid meie trenni trummide, pasunate ja punase tossupommiga. Trenni lõpuni oli jäänud kuskil 30 minutit ja terve selle aja nad laulsid meile nii kõvasti, et ma ei kuulnud ei sidemängijat ega treenerit ja eks see lõi meie trenni rütmi üsna sassi, aga no mis muud mul öelda kui et Welcome to Greece! :D Eesti fännid on tublid kaasaelajad, aga ma arvan, et need 30 meest oleksid sajast eestlasest üle karjunud :D Peale trenni oli meil veel ühine tiimiõhtusöök, kus meile anti niipalju head ja paremat, et mul oli reaalselt söögipohmakas järgmisel hommikul. Reede pärastlõunal sõitsime laevaga Santorinile, kus meil oli õhtul suht hilja (20:30) trenn. Ei tea, kas olime väsinud, aga ega midagi superhästi välja ei tulnud. Okei, pole hullu - see oli ainult trenn! Laupäeva hommikul tegime veel hommikuse lühikese "äratava" trenni ja kell 19:00 hakkas mäng Santoini vastu! Saal oli peaaegu rahvast täis ja see lärm, mille nad tekitasid, oli lihtsalt kohutav. Neil oli mingi selline pasun vms, mis tegi nii kõva häält nagu oleks mingi suur kruiisilaev su kõrva ääres just sadamasse jõudnud ja laseb signaali. Meie fänne oli ka omajagu, kes tegid ka päris tublilt häält, aga no kolme-neljasajale hullule nad ikka vastu ei saanud. Pluss, naljakas oli veel see, et enamus Santorini fänne istus seal pool, kus meie alustasime mängu ja meie fännid istusid vastaste poole peale. Ma täiega naudin siukest atmosfääri, isegi kui fännid ei ole minu tiimi poolt, aga parem tuhat fänni, kes on mu vastu, kui tühi saal. 
Soojendus ei olnud mul kõige parem. Mingi väsimus oli jalgades ja siukest särtsu ja energiat nagu tavaliselt, ei olnud. Aga eks kui avavile kõlab, siis lööb korraliku adreka sisse. Eriti veel sellises õhkkonnas. Esimest geimi alustasimegi suht hästi ja mängisime vastastega võrdselt, aga lõime suht pussukat servi, nii et kodunaiskond sai rünnakul pmst teha, mis tahtis ja essa geimi saime korralikult lutti. Teine geim oli hoopis teine tera. Riskisime rohkem serviga ja saime nad võrgust eemale. Kaitses tõime rohkem palle üles ja tõesti võitlesime. Seisul 24:24 lõi vastaste diago tagantliinist pika, mitte eriti tugeva löögi, ühe peale, kus meie side seisis tiba liiga ees ja pall lendas tribüünidesse. 24:25. Meie vastuvõtt üle, aga vastaste rünnak ei jäänud maha. Andsime lihtsa palli ja Santorini temps lõi ühe jala kuue peale, millele ma sain käed alla ja brasiillane jooksis veel järgi, aga kahjuks tuli sein enne ette, kui ta pallini jõudsid. Kuradi kahju oli sellest geimist. Ja eks võib vist öelda, et sellest kujunes ka selle mängu murdepunkt. Kolmandas domineeris kogu aeg Santorini. Meil ei olnud normaalset vastuvõttu ja ega need muud elemendid ei olnud ka meie tasemele vastavad. Lõpetasin mängu "ilusa" serviveaga ja kogu mäng 0:3 vastastele. Ega midagi muud öelda ei olegi, kui et parem tiim võitis.
Enda mäng vast hooaja kehveim. (9 punkti, +4) Ei leidnud lõpuni enesekindlust, hanitasin liiga palju, kolm serviviga(1 koba äss), vastuvõtu ja rünnakuprosad suht madalad (40% ja 29%). Ainuke positiivne asi oli, et sain kolm blokki ja paar päris head kaitset mängisin, aga no ilmselgelt see ei ole piisav panus sellise hea tiimi vastu. Mis mulle muret valmistab, on see, et peale teise geimi viimast punkti, tundsin ma teravat valu oma paremas tuharalihases. Ma ei saanud normaalselt kõndida, samas jooksmine ja hüppamine olid okeid. Otseselt see mu mängu niipalju kolmandas ei mõjutanud, kui et ma ei läinud lööma võrgust liiga kaugel olevaid palle ja mõndadele hanidele järgi, aga väga murelikuks tegi ikka, sest varem mul pole sellist probleemi olnud. Eks näis, mis sellest saab, aga vast midagi nii hullu ei ole. 
Järgmisel laupäeval mängime kodus Arise vastu, kellelt võiksime ikkagi võidu kätte saada, et tabeliseisu tiba parandada!

Mäng järelvaadatav siit: https://youtu.be/W6clbaI7Dm4
 
 
 
 
 
 

Comments

Post a Comment