Pannaxiakos - A.O Markopoulou

Pannaxiakos - A.O Markopoulou 3:1 (27:25 22:25 26:24 25:21)
Laupäeval mängisime Ateena tiimi Markopoulou vastu, kellelt saime septembris sõprusmängus 1:3 pähe, aga kuna pigem meie mängisime halvasti tookord, siis kõik teadsid, et meil on võimalus, aga ega midagi lihtsat sealt oodata ei olnud. Eriti nende kodus. Esimene geim kulges väga võrdselt kuni lõpuni. Saime vahepeal paaripunktise edu, aga see sulas kiiresti. Olime 23:24 taga, saime väga vajaliku bloki. 24:24. Viimased kaks palli sain maasikad tõsted, mille ära lõin ja geim meile. Teine geim kulges ka tasavägiselt kuni lõpuni. Seisul 21:22 võitsid vastased ühe pika pallivahetuse, mis otsustaski geimi. Meilt veel vastuvõtuviga, siis ei löönud me ise sada korda ära ja lõpuks võrgupealne pall blokki. Nats kahju oli, sest terve geimi olime neil kannul ikkagi ja 2:0 oleks meie olukorra lihtsamaks teinud. Kolmandas läksime kiirelt 3:0 juhtima, aga edasi oli katastroof - vastuvõtuviga, rünnakuviga, soe pall, rünnakuviga, minu lappes kaitsemäng, veel vastuvõtuviga. Ühesõnaga seisust 3:0 sai 3:9. Lõpuks saime blokiga sellest asetusest üle ja algas vastaste mõõnaperiood ehk siis panime head servi ja rünnakut ning järgmine seis oli 10:10. Stabiilne värk see naiste võrkpall. Edasi kulges punkt-punktis. Olime veel 20:21 taga, järgmine seis 20:24. Meilt rünnakuviga ja vastuvõtuviga ja kurat teab veel mis viga. Lõime ära, 21:24 vastaste eduseisul lähen servima. Kuna võimalus võita ju teoreetiliselt veel oli olemas, siis läksin lõin planeerivat servi viie pealt viie peale (uus värk!). Ma omaarust panin suht juustu servi, aga ma ei tea, kuidas see vastuvõtt neil ikka kuskil nelja meetri peal oli. Ellen lõi mitu olulist palli ära, saime kaks blokki ja geim lõppes mu juustuse ässaga. Paganama hea võitlus piffide poolt! Ja just et meie skoorisime ja tegime head tööd, mitte vastane ei andnud enda vigadega. Juba kolmandas geimis olin ma omadega nii läbi, et enne neljandat geimi ma ütlesin sidele, et anna kõik pallid siia, ma katsun maha lüüa ja saaksime siit minema, sest viiendaks geimiks mul poleks enam energiat jätkunud. Kuna meie diago põlv ei ole üldse heas seisus, siis põhimõtteliselt mängime ainult nurgaründajate peal, nii et kujutate ette mis kapsas ma punktide vahepeal olen. Neljandas domineerisime kogu aeg 1-2 punktiga, aga kindlama eduseisu saavutasime alles geimi lõpus (20:17, 22:18). Ellen pani hullu, ise sain paar head pipei ja võtsime selle geimi ja kogu mängu ära. Mu keha funktsioneeris ainult tahtejõu pealt veel, aga paganama hea tunne oli. Auga väljateenitud rasked kolm punkti! Väike lohutus ja helgem päev nii mängijatele, trenksidele kui ka juhtkonnale. Lõpuks kokku minult 21punkti, rünnak 40%, 2 blokki, 1 äss. Järgmine mäng laupäeval kodus Thetida vastu!

Mäng järelvaadatav: https://youtu.be/IuvXGPnVxLs

 
 
 
 
 
 

Comments