Minu kodu!

Alles eelmise nädala esmaspäeval sain ma endale lõpuks oma kodu. Esimesed poolteist kuud elasin ma ka õnneks üksinda, aga 25minuti autosõidu kaugusel saalist, nii et see oli ainult ajutine lahendus. Kolisime kohta nimega Zas Studios, mis on lihtsalt ideaalse koha peal - trenni kõnnin 8-9 minutit, jõuksi 6-7 minutit, kesklinna 2-3 minutit, rand on peaaegu maja taga. Õnneks oli emme täpselt samal ajal siin, kui me elamised kätte saime, nii et ta aitas mul kolida ja asju pakkida. Minu korter asub teisel ehk viimasel korrusel ja ma võin vist öelda, et mul joppas sellega väga. Aknad on päikse poole ja tänavast eemal, suur kõrge voodi, mõnusad panipaigad. Päris mitu tiimikat küsisid, et ega ma nii muuseas nendega vahetust ei tahaks teha :D Suhteliselt väike, aga kõik vajalik on olemas. 7 tiimikat elavad veel siinsamas majas, nii et õhtuti chillimegi palju koos. Ülejäänud neli on kõrvaltänavas. Nii et kes ei pelga minu kaisus tudumist, siis olete julgelt külla oodatud :)
 
 
 
  

Comments