Elust!

Pole siin jõudnud eriti muust, kui võrkpallist rääkida, nii et täna võtan ennast lõpuks kokku.

Eelmine pühapäev käisime mõndade tüdrukutega väikeses mägikülas Apeiranthoses, kuhu me emmega ei jõudnudki. Juba sõidu ajal olid vaated mõnusalt mägised ja kohale jõudes ootasid meid kitsad kivised tänavad ja armsate vaadetega kohvikud. Lõpuks võtsin oma  kaamera ka kapist välja ja klõpsisime mõned pildid. Õhtusöögiks sõime mõningaid kreekapäraseid eelroogi ja imelist seašnitslit seenekastmega. Rääkisime võrkpallist ja elust ja inimestest, aga kuna mägedes oli palju jahedam, kui meie mereäärses linnakeses, siis me väga kaua seal külmetada ei tahtnud. All pealinnas võtsime magustoidu ja siis läks iga roju oma koju. 

Mina ja meie sidemängija Hara jäime ükskord rääkima, et me võiks oma vaba aega paremini sisustada ja midagi kasulikku teha. Kuna ma olen juba ammu tahtnud võtta veebikursuseid nagu eelmine aasta, siis saingi Haralt viimase tõuke ja valisin endale paar tükki välja. Lõpuks kogunes neid kokku lausa neli tükki ja iga nädala pühapäevaks võiksid olla asjad tehtud, nii et mu päevad on nüüd natukene tihedamad, kui ma isegi sooviks :D Hara hakkas saksa keelt õppima. Minu neljast kursusest kolm kursust on seotud toitumisega, sest see on mulle alati väga huvi pakkunud ja ma arvan, et toitumine on sportlase elus peaaegu et kõige tähtsam asi. Üks kursus ongi üldise toitumise kohta, teine on sportlase toitumise ja treeningute kohta, kolmas on meie (soolestiku) bakterite ja mikrobioomi kohta ning neljas on sporditurundus. Kõik neli on väga-väga huvitavad. Igal vabal hetkel õpin ja võimalusel istun kuskil mõnusas kohvikus oma läpaka ja kõrvaklappidega. 

Eelmine nädal oli meil ka ametlik pildistamine. Kõiki pilte pole veel kätte saanud, aga siin on mõned stiilinäited.

Ilmad on veel üllatavalt ilusad - 20 kraadi ringis, aga vihmaseid päevi on rohkem. Üldiselt on kõik väga mõnus ja käin tihti lihtsalt linna peal või mere ääres jalutamas ja mõtlen, kuidas mul on ikka vedanud, et ma elan nii ilusas kohas! 
 
 
   
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments