Viimased sõprusmängud

Täna saabusime Santorinilt, kus mängisime eile oma viimase sõprusmängu kohaliku tiimi vastu. Kaotasime kuivalt 0:3. Viimane mäng enne hooaja algust, aga kõige kehvem sõprusmängudest. Ei oskagi öelda, mille taha jäi. Geimide keskpaikadeni mängime võrdselt ja siis tuleb mingi 5-6punktine mõõn, mis on piisav vastastele võiduks. Endal kuidagi ei ole ka see klapp sidedega nii hea kui alguses, mis on ebatavaline. Üldiselt peaks ikkagi ajaga paremaks minema, aga meil on aina rohkem ebakõlasid. Kuna meie tiim teeb tohutult servivigu ja ka trennis paneme sellele suurt rõhku, siis mentaalselt on päris raske minna seda hüppelt servi täiega panema, sest see on niigi riskeerivam ja vigu tuleb rohkem kui planeerivaga, nii et natukene olen ka rohkem ebakindel. Samas, sain jälle kolm blokki, mis on minu kohta ebatavaliselt palju, nii et selle üle hea meel. Laupäeval alustame hooaega, nii et viimane aeg igaühel peeglisse vaadata ja järeldused teha. Minu jaoks suurim probleem on suhtlus. Kõik on platsil väga vaiksed ja a la pall on kahe inimese vahel - kumbki ei ütle midagi. Et Kreekasse tulles olin kindel, et kõik on siin väga jutukad ja temperamentsed, aga hetkeseisuga räuskan mina kindlalt kõige rohkem nii trennis kui ka mängudes :D Samas, ega inimeste iseloomusid ei muuda ja ei saa kedagi otseselt sundida rääkima. Eks näis.

Eelmine nädalavahetus mängisime Ateenas kaks mängu. Esimese võitsime 2:1. Ei olnud mul nii hea tunne nagu varasemates mängudes, aga üllatavalt normaalne statistika (17 punkti, +12). Teine mäng oli Panathinaikose vastu. Kaotasime 1:2. Esimese geimi kaotasime üsna kindlalt, teine õnnestus kaotusseisust 26:24 võita, kolmandas olime 6-7punktiga ees ja lõpus lihtsalt vajusime täiesti ära. Null. Nii et kaotasime 25:21. Kusjuures reedeses mängus olime ka teises geimis 24:21 ees ja kaotasime. Et neid ärakukkumisi ja ebastabiilsust on liiga palju. Tavaliselt algab see ebakindlast vastuvõtust ja liiga lebost servist ja siis kuidagi me ei saa enam üldse ree peale tagasi, igaüks on omas nurgas ja ei räägi kellegagi. Jällegi ei olnud üldse enesekindel mäng enda arust, aga kokku tuli 16punkti, samas ainult +8. Saame peale igat mängu statistika ja üllatavalt hästi on mul läinud kõik need mängud. Vastuvõtt olnud ka väga okei. Mulle eriti palju enam ei servita ka. Pigem libero ja teise nurga peale. 

Ühesõnaga, laupäeval kell 19:00 on meil kodus esimene mäng Illisiakose vastu. Nad vist peaksid olema tagumise otsa tiim, aga kuna me ei ole ühestki tiimist siin niipalju üle + meil ei ole endiselt veel diagonaali, siis ega midagi kerget loota ei ole. Lihtsalt tore, et LÕPUKS saab see pikk ja raske preseason läbi ja saame hooajaga alustada. Loodan, et palju rahvast tuleb vaatama ja suudame neile ilusa mängu pakkuda :) Mu emme tuleb ka laupäeval Naxosele, nii et mul tulevad väga toredad päevad. Live peaks ka mängust olema. Üritan siia mingi lingi panna laupäeval.
 
 
 
 

Comments