Pannaxiakos - Ilisiakos

Pannaxiakos - Illisiakos 3:0 (25:14 25:14 25:21)
Peaaegu juba kaks nädalat tagasi alustasime oma hooaega Kreeka liigas. Esimeseks vastaseks oli Illisakos, kes peaks olema tagumise otsa tiim ja võitlema liigasse püsimajäämise nimel ehk siis must-win mäng meie jaoks. Meie põhilibero Eva vigastas nädal tagasi viimases sõprusmängus tagumist reielihast, nii et tema meid aidata ei saanud ning meie Peruu diago Carla, keda me oleme oodanud 1,5kuud, jõudis ka alles täpselt enne mängu kohale, nii et ta tegi lihtsalt pool soojendust kaasa ja aitas tiimi ergutada. Õnneks mängisime kodus, et eks koduseinad võib-olla aitavad leevendada esimese mängu krampi ja rabedust. Laupäeva hommikul oli lühike mängueelne trenn, kuhu jõudis ka just lennukilt tulnud emme. Soojendus oli kohutav aga mängu alustasime hästi ja läksime 9-1, 16-7 juhtima. Meil õnnestusid asjad üsna hästi, aga ega vastane lasi mängida ka. Võitsime 25:14. Teine geim suht sama. Katsusime enda asjadega hakkama lihtsalt saada. 25:14. Kolmandas ei saanud me kohe algusest peale end käima ja mängisime vastasega punkt-punktis. Nõrga vastasega ongi oht see, et lased enda mängutaseme ka lõpuks nende tasemele ja mu arust kolmandas me mängisimegi suht sama kohutavalt nagu nemad. Sada serviviga ja rünnakud ei jäänud maha. Trenks oli õigustatult pahane, aga õnneks ikkagi suutsime selle geimilõpu enda kasuks kallutada. Eks vastased teadsid, et meie oleme tegelikult "parem" tiim ja ju sai neil lõpuks see usk otsa. 3:0 meile - kolm punkti tabelis! Aga see oli ka ainuke tore asi selle mängu juures. Midagi ilusat seal vaadata ei olnud. Esmaspäeval vaatasime videot ka koos tiimiga ja vast kõik said aru, et iga teise tiimi vastu mängides saaksime siukse mänguga korralikud pakid. Ma enda mänguga ka eriti rahule ei jäänud. Rünnakul ei olnud eriti enesekindel tunne, protsent ka üsna madal sellise tiimi vastu (38%). Mulle serviti ainult seitse korda (57%). Ühtegi blokki ei saanud, aga kolm ässa, mis vist oli ainuke positiivne asi mu mängus. Kokku 13punkti(+6). Minu üllatuseks valiti mind sellise mänguga Kreeka liiga esimese nädala dream teami, et no tegelikult armas ja loodetavasti jõuan ma sinna mõnel nädalal nii ka, et ma tunnen et olen seda tõesti väärt :) 

Mäng on järelvaadatav siin: https://www.youtube.com/watch?v=fSMDOyWnDMM

 
 

Comments