Tere, Kreeka!

Kiire suvi on lõpuks selja taga ja vaikselt üritan hakata kirja panema, kuidas mul vahepeal läinud on.
Kes vähegi mu käekäigust on huvitatud, teab juba pikemat aega, et ma mängin uuel aastal Kreeka kõrgliiga klubis Pannaxiakos AON Volleyball. Klubi asub Naxose saarel, mis on 18 000 elanikuga saar Vahemeres. Eelmine aasta tulid nad Olympiacose järel Kreeka liigas teisele kohale. Treener on Apostolos Oikonomou, kes on juhendnud aastaid Kreeka liiga tiime ja oli mõnda aega ka soome liigas mängiva OrPo treener. Meie tiimis on 8 kreeklast+1küproslane ning 3 välismängijat - mina Eestist, teine nurk Brasiiliast ja diagonaal Peruust. 

Kuna meie hooaeg algab alles 19.oktoober ning koondisetsükkel lõppes augusti viimastel päevadel, siis andis treener mulle nädala vabaks ja saabusin Kreekasse reede lõunal. Lendasin läbi Kopenhaageni Ateenasse, kus mind ootasid erinevad minu tervist ja vormi kontrollivad testid (jalgade tugevus, koormustest,vereproovid jne). Lennujaama tuli vastu mulle mind Kreekas esindav agent Vasilis, kes lahkelt tutvustas mulle põgusalt Ateenat, sõidutas läbi olümpiaküla, räägis Kreeka liigast ning viis mind kohalikku toitu sööma. Niipalju kui ma tean, siis testid läksid väga hästi. Öö olin ühes mõnusas mere ääres asuvas hotellis, kust oli juba hommikul kell pool 7 start sadamasse, kust viis laev mu minu uuele kodusaarele. Sadamasse minek kujunes natukene pingeliseks, sest hommikuti tuleb ja läheb palju laevasid ning liiklus oli üsna tihe, aga jõudsin ikkagi õigeks ajaks kohale, nii et lõpp hea, kõik hea. Sadamas ootas mind Olga, kes on meie trenksi tüdruksõber ning mängis eelmine aasta Naxose tiimis. Saime ilusti laevale, kus ootas ees neljatunnine sõit. Pool teed jutustasime, pool teed magasime. Juba kohe laevalt maha astudes ei suutnud ma uskuda, kui armsasse kohta ma elama tulen. Sadamast viis meie team manager/kokk meid saali, kus ülejäänud 10 tiimikat hommikust trenni tegid (peruu diago peaks saabuma nädala jooksul). Põgusalt tutvusin nii tüdrukute kui ka trenksidega ning vaatasime nende trenni lõpuni. Jalutasime kesklinna, võtsime ühed jääkohvid ning läksime mänedžeri restorani lõunat sööma. Meil on igal lõunal ja õhtul kõik koos söök, nii et ma loodan kreeka köögist maksimumi võtta. Tüdrukud olid väga avatud, sõbralikud ja toredad ning rääkisid üsna hästi inglise keelt, nii et ma olen juba väga põnevil, kuidas meil see klapp olema hakkab. Peale sööki toodi mind mu ajutisse koju, kus elame kuu aega. See on hästi armas merevaatega majakene, kus on üks tuba, suur voodi, kööginurk ja vannituba. Jama on ainult selles, et see on poole tunni sõidu kaugusel pealinnast ja saalist, nii et sõitmisele kulub päevas mitu tundi. Oktoobris kolime saalile lähemale, kus siis peaksime elama terve hooaja. Koju jõudes pakkisin veits asju lahti, lebotasin ja läksin randa jalutama. Kuna ma olen käinud Rhodosel ja Korful, kus olid pigem kivisemad rannad, siis siin on kilomeetrite viisi mõnusat laia liivaranda, kus ma kohtasin väga üksikuid inimesi. Lihtsalt jalutasingi ja tegin pilte ja nautisin seda mõnusat ilma ja vaadet. Õhtul vaatasime paari tiimikaga EMi poolfinaali Türgi - Poola, jagasin pere ja sõpradega esmamuljeid ja läksin tuttu.

Täna, pühapäeval, algas hommik tiimimiitinguga. Kõigepealt käis meil külas toitumisnõustaja, kes koostab meile täpsed plaanid mida, millal ja kui palju süüa. Pärast rääkis treener meie eesmärkidest ja tiimi reeglitest. Mulle meeldib, et asjad on väga paigas ja meilt oodatakse väga distsiplineeritud käitumist. Eriti kuna meie tiim on niiöelda saare pärl ja kohalikud teavad mängijaid hästi. Pärast koosolekut jalutasime mööda maalilisi linnatänavaid ühte mõnusasse kohvikusse, kust avanes hea vaade tervele saarele ja merele. Võtsime jääkohvid, tegime pilte ja rääkisime veits juttu ning seejärel ootas lõunasöök. Peale sööki käisime poes ja õhtul on plaan vaadata EMi medalimänge. 

Esmamulje on hetkel super! Nii mõnusat vastuvõttu ja õhkkonda pole mul vist olnud ühegi hooaja alguses. 

Pikemalt hetkel lobisema ei hakka. Nautige pilte ja küll ma varsti muljetan jälle!
Järk-järgult tahaks jõuda valmis ka mõned postitused EMist, Euroopa Liigast ja oma vabadest nädalatest, nii et aeg-ajalt tasub siia lehele sisse põigata ;) 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments