Teine nädal

Täna on pühapäev ehk minu teine trenninädal siin Kreekas on läbi saanud. Mis me siis teinud oleme?
Põhimõtteliselt ma ainult trennis elangi! See nädal oli grammike lihtsam, kui eelmine, sest ei olnud niipalju jooksmist ja ringtreeninguid, aga kuna keha ei olnud enam nii värske, siis tundusid need ikkagi päris rasked. Iga päevaga on hommikuti järjest rasekm ärgata ja lõunauinakud on sügavamad. Hommikuti tegime endiselt palju jõusaali - retsilt korduseid ikka veel ja raskused tiba raskemad kui eelmisel nädalal. Paar hommikut oli nüüd ka ainult nurkade+liberote trenn, kus tegime vastuvõttu, tõstet, kaitsset. Hästi mõnusad harjutused olid, mulle väga meeldis. Paar tiimikat küsisid, et kas ma olen kunagi sidemängija olnud. Suuremat komplimenti vist mulle ei saa teha :D Reede õhtul tegime juba natukene asetusi läbi, olgugi, et väga rahulikult ja ainult mõned pallivahetused.

Midagi väga muud erilist juhtunud ei olegi. Kolmapäeva õhtul käisin rannas jalutamas ja ujumas. Eile saime toitumisnõustajaga kokku ja arutasime mu söömisharjumused läbi ning ajasime mõned paberid klubi presidendiga korda. Eile õhtul käisime paar tundi väljas ka. Lihtsalt istusime ja jutustasime, mõned tüdrukud jõid veini. Enne kella 12 olid viksid ja viisakad sportlased kodus.

Ilmad on olnud päikselised, aga väga tuulised. Õhtuti on ikka päris külm. 

Järgmine nädal tuleb meil tavapärasest natukene huvitavam - ees ootavad kaks esimest sõprusmängu Ateenas. Reedel ühe esiliiga klubi vastu ja laupäeval ühe meistriliiga tagumise poole klubi vastu. Meie Peruu diagonaal ei ole endiselt veel kohal, loodan, et ta jõuab järgmise nädala jooksul. Tuleme juba laupäeva õhtul tagasi Naxosele, nii et pühapäeval katsun siis kirjutada, et kuidas meil läks! :)

 

Comments