Esimene nädal

Lõpuks on minu esimene (trenni)nädal Naxosel läbi saanud ja panen kiirelt oma esmamuljed siis kirja, sest pühapäev on ainukene vaba päev ja nädala sees eriti aega ei ole. 

Esmaspäeva hommik algas ühe hulleima trenniga mu elus. Kõigepealt stabiilsuse harjutused 20 minutit, siis jooksu "ringtreening" ehk alguses jooksed rahulikult, siis jooksed ja vahepeal on erinevad harjutused (redel, hüpped, liikumised jms), siis sprint nii kuidas torust tuleb ja siis kõndimine. Seeriad olid 1min, 45 sek, 30 sek ja 20 sek pikkused, aga kurat teab mitu korda igat seeriat tehtud sai. Aga see oli alles algus. Siis võimlesime abitrenksi ettenäitamisel ja algas süvalihaste ringtreening. Erinevad plangud ja keha hoidmised, pallita ja palliga ja kummilindiga jne. Higi lappas nii räigelt, et ma ei tea, kas see enam tervislik oli. Ja alles siis ootas meid ees jõusaal. Kuna ma tulin nädal aega hiljem, kui teised, siis ma pidin tegema u.10 harjutust oma maxi peale. Üsna raske raskus ja siis niipalju kordusi kui vähegi jaksan. Alates kükist kuni erinevate käteharjutusteni. Kuna ikkagi esimene trenn ja uus klubi, siis ma pingutasin megalt. Hiljem muidugi see maksis mulle natukene kätte, sest nende maxide järgi arvutati meie järgmiste trennide raskused ja kuna kordusi palju, siis ma ikka pean väga trennides pingutama. Pluss muidugi kolmapäevaks olin ma läbi nagu läti raha, iga hommik oli kohutavalt raske ärgata ja jalalihased valutasid meeletult. Hommikune 3h läheb lennates, peab isegi kiirustama, et jõuaks jõusaalis seeriad tehtud. Õhtuti on meil võrkpall, mis kestab kuskil 2h15min-2h30min, aga oleme praegu võtnud rahulikult ja mitte eriti palju hüpanud. Pigem kaitse ja vastuvõtt ja julgestamine ja erinevaid mänge mänginud.

Edaspidi peaksime rohkem hakkama võrkpallile keskenduma ja natukene jookse jms ÜKE osa vähendama.

Peale igat trenni sööme lõunat ja õhtut meie mänedžerile kuuluvas restoranis. Toit on megamaitsev ja vaheldusrikas ning paganama mõnus on, kui ei pea ise vaaritama. Tiimikad on endiselt supertoredad, trenks mulle ka meeldib, ilmad ilusad, aga hästi tuulised.

Meid üldiselt hoitakse siin väga. Täna nt oli ühel tiimikal sünna ja meid viidi selle puhul Kreeka toitu sööma ja toodi talle lilled ja võrkpallikujuline tort. Neljapäeval viidi meid jäätist sööma pärast lõunasööki jne. Väga-väga kodune ja hoitud tunne on. 

Eile käisin esimest korda ujumas. Vesi oli täitsa soe, aga tuul oli mega, nii et pärast välja tulles oli tiba külm, aga ei midagi hullu. Eestlane on harjunud :D 

Mitu korda oleme sellel nädalal käinud kõik koos kohvi joomas ja niisama koos chillinud. Eile käisime õhtul väljas ka, jalutasime linna peal ja kes tahtis, võttis mõne ampsu ja siis paar tundi olime ühes baaris ka. Väga tore oli, sai tantsida, aga mulle jõudis see terve nädala väsimus lõpuks kohale, nii et ma unistasin pool õhtut oma voodist. 

Hetkel vist ei oskagi midagi erilist rohkem öelda. Hetkel meeldib mulle igatahes Kreeka väga ja eks näis, mis tulevik toob :)
 
 
 
 

Comments