TFOC - Istres

TFOC - Istres 3:1 (15:25 26:24 25:21 25:17)
Reede hommikul kell 8 võtsime suuna Lõuna-Prantsusmaa poole, kus ootas laupäeva õhtul ees mäng meie suurima konkurendi Istresiga, kellelt oleme saanud selle hooaja ainukese kaotuse. Neljapäevases trennis vigastas meie põhiside hüpekat, nii et keegi ei teadnud, mis seisus ta täpselt laupäevaks on, kuidas selle pika reisi üle elab ja kas saame teda kasutada. Õnneks meie füsiol on imekäed ja neljapäeva õhtuks kõndis ta juba normaalselt, aga jalg ikkagi valutas. Sõit läks üle-üldiselt hästi ja reede õhtul tegime Krissuga traditsioonilise jalutuskäigu mere äärde. Laupäev algas vara, sest hommikune trenn oli juba 9st. Vaatamata kellaajale, oli energiat palju ja enesetunne hea. Naersime veel, et küll see jõuab õhtuks üle minna. Õnneks läks päev aina paremaks - peale nämmat lõunasööki viskasime dressikad seljast ja istusime särgi väel õues päikese käes ja lugesime raamatut. Ümberringi olid palmid ja õitsvad lilled, nii et täitsa suve tunne tuli juba peale. Kohustuslik lõunauinak, mis oli seekord eriti magus, snäkk, video ja allez! Õnneks sai Margaux ikkagi mängida, katsusime lihtsalt palli mitte liiga peale ajada ja vajadusel tema eest pallidele järgi joosta. Algusest peale oli energiat megalt - andke aint pall ette! Esimese geimi keskpaigani mängisime tublilt punkt-punktis, aga siis ühes asetuses ei saanud servi kätte ja sealt hakkas ikka korralikult kärisema. Essa geim kindlalt 25:15 vastastele. Teine geim kulges samuti pingeliselt, kohtunik pani mitu korda korralikult pange ja mõlemal tiimil oli vererõhk juba üsna kõrge. Teiseks tehniliseks oli Istres saanud 16:13 ette aga vaikselt-vaikselt ronisime järgi ja geimilõpp oli juba korralik uhamine. Mõlemal tiimil oli vist geimpall kasutada, aga õnneks lõid vastased korra kuue pealt auti ja siis geimpalli lahendasin ilusti hanitusega ära. Kolmandas olime meie terve geimi juhtpositsioonil, kõik tegid ilusaid liigutusi ja saime geimi endale. Neljandas oli kodunaiskond juba poole jalaga riietusruumis - juhtisime 8:1, 16:4. Treener vahetas peaaegu kõik mängijad välja, sest neil on üsna pikk pink - võta ühte, viska teist - aga mingit edu lõpuks see neile ikkagi ei toonud. Lõpus lasime nad naiste võrkpallile kohaselt natukene järgi, aga kui korra juba tundus, et läheb ärevaks (22:17 juhtisime), siis kingiti meile serviviga ja mängu lõpetas Krissu ilusate ässadega. Kvaliteetse tiimi vastu raske mäng nende kodusaalis võita on ikka päris magus. Mul on hea meel, et pidime täiega pingutama ja vastane ajas ka korralikult sõrad vastu. Statist selgus, et tõin lambist kõige rohkem punkte (17), kuigi endal nagu sellist tunnet ei olnud. Enam kui pooled vastaste mängijatest lõid hüppelt jõuservi ja veel paganama hästi. Olin nelja-viie peal, algul pandi mitu head kuuli ühe peale, astusin järjest sissepoole ja siis naks, vahetas, ja suunas ilusti sinna viie peale piiri, nii et ma aint seisin ja vahtisin. Selliseid nõmedaid pandi mulle mitu tükki ja oi, kui kade ma olin, et vennad nii stabiilselt ja kõvasti seda löövad. Ma arvan, et need, kes lõid plannerit, tegid isegi rohkem vigu, kui need, kes hüppelt panid. Õnneks ega meie Polina ka võlgu ei jäänud ja virutas mõned ässad vastu. Samas, ma olin üleplatsi blokikunn - NELI blokki! See on ikka midagi väga haruldast. Kusjuures enne mängu ma just vingusin Krissule, et kui kehva blokeerija ma olen, viskan neid käsi kuhu jumal juhatab. Tutkit! Pime kana leiab ka tera, vahel isegi mitu. Kutsusin mängu vaatama ka oma armsad Nele, Marleeni ja Nele mehe Francois', kes on mu õnnetoojad, sest eelmine aasta käisid nad vaatamas mu mängu hilisema prantsuse meistri Beziersi vastu, keda õnnestus meil tookord võita. Nad olid just öösel Eestist tulnud, aga ikkagi viitsisid Istresisse sõita ja no nii tore oli kellegagi oma mängujärgset rõõmu jagada! ;) Peale mängu käisime tiimiga mingis üliheas restos söömas - võtsin oma lemmik veiselihasteigi, mis pani mu päevale imelise punkti! Täna trippisime terve päeva tagasi ja tublidele naistele anti homne päev ka vabaks, nii et ma kavatsen ennast sellest crazyst ärka-iga-päev-kell-seitse nädalavahetusest välja puhata! Kaks järgmist laupäeva mängime kodus - alguses Sens ja siis Clamart, kes võitis teise alagrupi, aga kellega me pole veel ühtegi mängu mänginud!
 
   
 
 

Comments