TFOC - Evreux

TFOC - Evreux 3:0 (25:22 25:13 25:15)
Laupäeval mängisime oma esimese playoff mängu Evreuxi vastu, kes veel eelmine aasta oli Pro As, kuid rahaliste probleemide tõttu kukkusid esiliigasse. Neil on täiesti uus tiim ja treener, ma ei mäletanud sealt ühtegi mängijat eelmisest aastast, aga sellel aastal on see klubiks soome koondise tempsile Roosa Laakkonenile, nii et üks tuttav nägu teiselpool võrku ikkagi oli. Enne mängu oli enesetunne rahulik ja hea, olin üsna enesekindel meie suhtes. Essa geim kulges enam-vähem nii nagu ma arvasin - vastased mängisid tublilt ja eriti kaugele eest ära meid ei lasknud, aga kontroll oli ikkagi meie käes. 25:22 võiks kõlada nagu pingeline mäng, aga tegelikult ega eriti ohtlikuks ei läinud olukord kordagi. Ma teises geimis täpselt ei mäletagi, et mida me nii hästi tegime, et need numbrid nii ilusti meie kasuks rääkisid. Ma sain ühe killer bloki ühele jalale üksinda ja lõin paar ületulevat ära. Kolmandas ka eriti mänguks ei läinud ja kuna meil oli vastuvõtt hea, siis said tempsid lustida. Kolmas geim ka kindlalt meile. Enda mänguga ma tegelt jäin üsna rahule - mul vist ei ole mitu-mitu aastat olnud nii hea vastuvõtupäev. Nad proovisid igalepoole servida, aga no kõikidel tuli hästi välja ja saime palju tempse kasutada. Hüppelt serviga oli ka hea tunne, nii et panin seda julgelt ja loodetavasti nüüd läheb see hooaja vältel aina paremaks. Tõin 13punkti, nende hulgas olid kolm ületulevat, 1 äss, 1 blokk. Pärast mängu anti lambist Nutella pannkooke, nii et mul oli imeline laupäev! Järgmine mäng on 2.märtsil Bordeauxis! 

Kokkuvõttev video, kus ma ka aeg-ajalt virvendan: https://www.facebook.com/tfoc.volleyball.moselle/videos/357005141807727/
 
 
 
 
 

Comments