TFOC - Bordeaux

TFOC - Bordeaux 3:0 (25:19 25:23 25:16)
Eelmisel laupäeval mängisime meie alagrupis kolmandal positsioonil asuva Bordeauxi vastu, kellele me eelmine kord kaotasime ühe geimi. Nad on täitsa okei tiim, nii et tuli minna mängima ikkagi fokusseeritult, aga üldiselt, kui enda mängu mängime, siis ei tohiks probleeme nendega tulla. Alustasime oma tavapärase koosseisuga ja ega midagi erilist see essa geim ei olnud. Teises läks ka kõik kenasti, kuniks ühe "side üks" asetuseni, kus löödi mitu lühikest servi või olid kommunikatsiooni probleemid mängijate vahel vms - ühesõnaga väike paanika oli lahti, sest me ju ei oska kaotada. Õnneks lahenes ikkagi kõik meie kasuks. Kolmandas domineerisime ja tõime selle võidu kiirelt koju. Ühtlasi kindlustasime sellega ka alagrupi võidu. Ise ei tundnud ennast eriti hästi terve päeva, ei olnud üldse siukest mängupäeva tunnet, aga mäng tuli üllatavalt hästi välja, üks paremaid sellel hooajal. 16p(+13) ja vastuvõtt ning serv olid timm, mille üle mul hea meel on! ;) Viimane alagrupimäng ootab meid ees sellel laupäeval lõunas Istresis, kes peaks olema meie suurim konkurent. Ma ootan seda mängu juba õhinaga, sest nende kodusaalis peaksid nad korralikult vastu hakkama.
Meie mängu pidi tulema vaatama Merlin Hurt, kes mängis koos meiega '94 koondises ja hetkel mängib ta Luksemburgi liigas Strassenis. Essa geimi alguses kuulsin, et keegi hüüdis "hästi Milka", kui punkti tõin. Ma olin jummala segaduses, sest see polnud nagu Merlini hääl. Hakkasin servima minema ja ops, keda ma näen, meie armsad Anu ja Liis olid ennast meie mängule kohale vedanud. Ma olin nii rõõmus! Megaäge üllatus! Neil oli olnud reedel raske 3:2 mäng Chamaliersiga ja laupäev vaba, nii et nad said lõpuks meid vaatama tulla! Teises geimi alguseks tuli ka Merlin ja minu sugulane Kati koos oma poja ja tema sõpradega, kellel oli mitu Eesti lippu kaasas, nii et meil oli üks tore eestlaste õhtu! Käisime Anu, Liisi ja Merliniga peale mängu söömas ja ajasime pikalt juttu! Merlin jäi meie juurde ööseks, nii et vestlusõhtu venis jälle pikale. Pühapäeva hommikul sõime quichei ja pannkooke ning vaatasime Venemaa dopingumaailmast rääkivast "Icarust"! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments