TFOC - Mauguio

TFOC - Mauguio 3:0 (25:20 25:8 25:7)
Eelmisel laupäeval mängisime kodus tabeli eelviimase tiimi Mauguio vastu. Essa mäng nende vastu oli juba septembri lõpus nende kodus, kust tulime tagasi veenva 3:0 võiduga. Kuna teisipäeval tegin ma jõusaalis oma alaseljale natukene liiga, mistõttu oli mul kohati raske kummarduda, siis otsustas Romain, et ma seekord ei mängi (kui siis ainult äärmisel vajadusel). Kuna vastane ei kujutanud endast midagi erilist, siis ta oleks mul nagunii lasknud mängida vaid max. ühe geimi, nii et tegelikult ei olnud mul puhkepäeva vastu midagi. Enne mängu vaatas meie imekätega füsio mind üle, tegi veits massaaži, paar raksu, venitas ja ma tundsin ennast nagu uuena. Lihtsalt olin kuidagi ühele poolele rohkem koormust andnud ja siis oli seal miskit tiba viltu ja hakkas haiget tegema. Kuna mängisid teine side, teine libero nurgana, Polina diagos, tempsid vahetasid, siis sai Krissu ka vaba päeva, nii et vahelduseks oli meil mõlemal tore natukene lebomalt võtta. Meie "teine" koosseis sai ka suurepäraselt hakkama nagu tulemustest selgub. Kiire 3:0 ja koju ära! :) 

Veits tabeliseisust niipalju, et hetkel oleme kindlad liidrid, aga teises alagrupis käib väga tihe andmine. Nt. Evreux, kes alles eelmisel hooajal oli Pro As, on hetkel alles viies(kolm paremat mõlemast alagrupist pääsevad edasi). Ja kui ma õigesti aru sain, siis enne hooaja algust peavad klubid ütlema, kas nad sooviksid võidu korral Pro Asse minna ja näiteks praegune teise alagrupi liider Clamart nende soovijate seas ei olnud, nii et sealses alagrupis võib veel kõike juhtuda. (http://www.ffvbbeach.org/ffvbapp/resu/seniors/2018-2019/index_efa.htm)
Meie alagrupi info: http://www.ffvbbeach.org/ffvbapp/resu/vbspo_calendrier.php?saison=2018/2019&codent=ABCCS&poule=EFB

Homme on meil esimene French Cupi mäng St. Die vastu nende kodusaalis, kes hetkel asub teises alagrupis kolmandal positsioonil. Mängisime nendega enne hooaja algust ühe sõprusmängu, seis jäi mu meelest 2:2, ja nüüd oktoobris ka korra nende kodus ja võitsime kindlalt 3:0. Nad ei ole tegelikult üldse halb tiim, nii et tegelikult ma ootan tublit vastupanu ja võitlust, sest karikamängud on ainult ühe võiduni - kui kaotad, oled väljas. Hoidke siis pöidlaid ja loodan, et nad teevad livestreami kah! ;) 

Comments