Milka 22!

Teisipäeval, 4.detsembril, sain ma 22-aastaseks. Kuna juba viimased neli aastat olen ma need veetnud perest ja sõpradest eemal olles välismaal(kuigi Soomes tegi mu pere mulle üllatusvisiidi), siis ma olen juba üsna harjunud, et see päev ei kujuta endast midagi erilist. Nii ei erinenud ka see teisipäev eriti - tavapärased kaks trenni. Kuna kahe trenni vahel on meil üsna pikk paus, siis otsustasin kutsuda endale külla mu lähedasemad tiimikad - Polina, Kristel, Eliise ja usakas Madison. Tegin neile Milka-Oreo juustukooki, pakkusin quichei ja maailma kõige paremaid vaarikatartlette! Rääkisime paar tunnikest juttu ja siis oligi aeg juba trenni minna. Krissu kinkis mulle hästi armsa Ritualsi kinkekomplekti koos enda tehtud kaeraküpsiste ja Milka kommikarbiga, Polina suure paki kodujuustu(mida siit niisama ei leia), Dee Milka šokolaadid ja Eliise tegi nämma Nutella koogi. Tiimile pakkusin peale trenni kahte erinevat kooki, küpsiseid ja komme. Sain salaja kingiostjale Polinale öelda, et mulle meeldivad täiega kõiksugused magusa lõhnaga The Body Shopi tooted, nii et ma sain tiimilt suure komplekti erinevaid asju - kehakreem, kätekreem, dušigeel jne. Nunnud soojad sokid kah! Nii super kink, tegi mu päeva väga toredaks! :) 

Kuna tegelikult oli eelmisel nädalal sünnipäev ka meie teisel sidel Amil ja täna Polinal, siis käisime esmaspäeva õhtul koos tiimi ja trenksidega Jaapani buffee restoranis söömas. Kuna seal põhirõhk on ikkagi sushil, mis mulle absoluutselt ei maitse, siis ma olin alguses üsna skeptiline restoranivaliku suhtes, aga tegelikult oli seal hästi palju erinevaid liha ja salativariante + magustoidud ja puuviljad, nii et kõht sai ilusti täis. 

Aitäh kõikidele, kes mulle helistasid, kirjutasid või muul moel meeles pidasid! Eestis näeme ;) 
 
 
 
 
 

Comments