Jessica külas!

Paar nädalat tagasi käis mul külas soomlanna Jessica Kosonen, kellega ma mängisin kaks aastat koos Rovaniemis. Ta sai sellel hooajal oma esimese profilepingu Šveitsi kõrgliigasse Luganosse, mis asub kohe Itaalia piiri ääres. Kuna tal oli vaba nädalavahetus ja Milanost Luksemburgi olid Ryanairiga naeruväärselt odavad lennud, siis ta ühel laupäeva hommikul minu juures maanduski. Kuna mul oli mängupäev, siis midagi erilist me ei teinud - ma käisin hommikuses trennis, tegin meile kanapastat, Jessi tegi mulle patsid, rääkisime juttu. vaatasime ta kuti jäähoki mängu ja tudusime natukene. Kusjuures, mängul oli meil teinegi tore külaline, Kadi Kullerkann, kes oli parasjagu Nancys oma õel Liisil külas ja hüppas korra meie juurest ka läbi. Ma ei tea, kas tundsin mingit megapinget külaliste ees hästi esineda, aga ühesõnaga, mäng läks mul jummalast pekki, aga ikka võitsime, nii et see selleks. Õhtul viisin ta oma kodulinna Thionville'i ka avastama. Pühapäeval sõitsime koos Krissu, Eliise ja usakatega Luksemburgi. Tegime väikese tiiru linna peal, kus oli tunda juba mõnusat jõuluhõngu. Saime mõned ilusad pildid päikeseloojangu taustal ja läksime kohustuslikule Chocolate Housei tiirule. Ma olen seal erinevate külalistega vist juba 5-6 korda käinud, nii et mul on kergelt öeldes juba kopp ees. Nii et kallid inimesed, kes te mulle külla tulete - ma viin teid kuskile mujale kohvikusse nüüd ! :D Kuna õues oli külm, siis istusimegi paar tunnikest kohvikus, rääkisime juttu, kuniks tuli aeg Jessica lennukile viia! Nii tore nädalavahetus oli ja nüüd on minu kord Šveitsi minna! ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments