TFOC - Istres

TFOC - Istres 3:0 (25:20 25:20 25:16)
Kauaoodatud mäng meie suurima konkurendi Istrese vastu. Nad on mänginud ka Pro As ja peaksid olema professionaalne tiim, paljude välismängijatega. Tean, et minu eelmise tiimi argentiinlannast temps Julieta mängis ka oma esimestel aastatel Istresis ja kiitis seda väga. Mentaalselt olime selleks mänguks valmistunud kaua ja põhjalikult. Ka peatreener Romain võttis seda väga tõsiselt, aga samas mulle meeldis, et ei olnud närvilisust või mingit otsest pinget peal - super oleks neid võita, aga ka teistpidine tulemus ei oleks veel maailma lõppu tähendanud. Tribüünidel oli päris palju rahvast, rohkem kui tavaliselt, aga samas tiimisisene õhkkond oli väga mõnus ja ei olnud tegelikult eriti tunda, et ülioluline mäng oleks. Mind oli toetama tulnud mu armas soomlanna Jessica, kellega mängisin kaks aastat koos Rovaniemis ning nüüd ta mängib Šveitsis ja tuli vabaks nädalavahetuseks mulle külla. Tema külaskäigust kirjutan natukene hiljem. Ühesõnaga - soojendus. Tunne ei olnud super - ei olnud eriti seda teravus ja hüpet, ei saanud pallile absoluutselt pihta. Aga no ennegi on kehva soojenduse pealt häid mänge tehtud, nii et üritasin sellest üle olla. Alustasin kolme pealt, nii et võeti kohe serviga ette. Essa rünnak, kohe kolmene blokk ja lõingi sisse. Veits nagu ehmatasin ära vist, et wow, see tiim tõesti oskab blokeerida :D Geim kulges üsna rahulikult ja võrdselt, aga no minu pallid ei jäänud kuidagi maha. Geimi keskel sain ühe hea killer bloki, mis tõi nii mulle kui ka tiimile head emotsiooni (kolmas pilt), aga enda mängu ma ikkagi käima ei saanud. Õnneks teistel oli väga hea päev ja saime juba üsna turvalise edumaa sisse, mis õnneks oli piisav, et ikkagi geimivõit võtta, vaatamata sellele, et ma ikka korralikku jänest mängisin. Tunne oli nii kehv ja ma olin kindel, et paneb Polina sisse, aga mu üllatuseks sain teise võimaluse. Üldiselt ma ei taha inimesi alt vedada, kes minusse usuvad, nii et alustasingi hästi paari hea rünnakupunktiga. Serv ja vastuvõtt oleks võinud palju paremad olla. Tunne oli juba enam-vähem, kuigi kõik pallid, mis ma maha lõin, olid ebastandartsetest olukordadest ehk siis kõrged pallid vms. Kiired tõsted ei jäänud maha ja mul oli siuke tunne, et mul pole mitte ühtegi suunda. Geimi keskel pani vastane meie tempsi kinni blokis, aga kohtunik vilistas võrgupuute, nii et punkt meile, aga pliksid teiselpool võrku läksid ikka üsna kurjaks. Trenks sai kollase kaardi ja pikk viivitamine ja meie kasuks otsused, kallutasid kaalukausi meie poole. Mina tegin kaks lihtsalt üle bloki rünnakuviga, nii et adios! Võitsime selle geimi, aga kolmandas mängis Polina minu asemel. Kõik, kes mind vähegi tunnevad, teavad kui väga ma tahan platsil olla, aga no seekord ei tulnud tõesti midagi välja. Õnneks oli vastane ka juba murtud ja ega mänguks väga ei läinudki. Super 3:0 võit käes, aga ma isegi olin natukene pettunud, et nad nii vähe vastupanu osutasid. Ja no muidugi enda mängust jäi tiba mõru maitse suhu. Aga lõpp hea, kõik hea!
 
 
 
 
 
 

Comments