TFOC - Bordeaux

TFOC - Bordeaux 3:1 (25:14 25:18 18:25 25:14)
Sõitsime reede pärastlõunal Prantsusmaa lääneosas asuvasse veiniarmastajatele tuntud Bordeauxi. Kuna hommikust trenni ei olnud, siis käisime terve tiimiga jalutamas - väga kena linn! Mõnusad tänavad, jõgi, sillad, kohvikud, poed, kirikud. Jalutasime natukene mööda Garonne'i jõeäärt ja kes tahtis, võis mõnest poest ka sisse astuda. Käisimegi Krissuga mõned spordipoed läbi ja siis jalutasime tagasi hotelli lõunasöögile. Kohustuslik lõunauinak, snäkk ja video. Bordeauxi tiimi saal oli suurim, kus me mänginud sellel aastal, aga suhteliselt külm ja VÄGA PIME. Ma ootasin terve soojenduse, et okei, küllap pannakse varsti kõik tuled põlema, aga tuli välja, et selline kehv valgustus neil oligi. Minul, kui niigi pimekanal, oli kohati veits raske palli trajektoori hästi hinnata, aga no eks tuleb ju kohaneda. Bordeauxi tiim on praegu tabelis kolmas ja ootasime neilt üsna kõva vastupanu. Esimest geimi me ei alustanud eriti hästi ja nii tiimikate kui trenksi poolt oli tunda närvilisust, mida ma see aasta veel tegelikult eriti kogenud ei ole, sest lihtsalt pole nii tugeva vastasega veel mänginud. Õnneks saime üsna ruttu krambist üle ja esimene geim isegi küllaltki lihtsalt meile. Teises geimis oli ka kõik timm, minu vastuvõtt lihtsalt oli üsna s*tt, nii et poole geimi pealt pani Romain Polina sisse. Õnneks see geim ka üsna kindlalt meile. Kolmandas olime juba kohe alguses hädas - palju vigu rünnakul ja ebakõlasid. Olime üsna kindlalt tagaajaja rollis ja nii saimegi oma selleaastase esimese geimikaotuse. Geimi lõpus õnnestus mul teha üks väga hea serviseeria, mis meid mitu head punkti järele aitas, aga lõpus ikka tegin ühe pussuka servi võrku. Neljandas olime nurgad mina ja Polina ehk siis ma mängisin sidest eemal. Kõik toimis, panin veel ühe tubli serviseeria, kaks ässa järjest, mille üle mul oli hea meel. Ja muidugi 2 BLOKKI! Dad, be proud! Magus võit meile, mis tähendas kolme vaba päeva eeloleval nädalavahetusel! Krissu valiti mängu parimaks ja ta sai suure kaheliitrise veini endale :D Minult 12 punkti(+7, 3 ässa, 2 blokki)! Mängul oli fotograafe küll, aga kuna ma kusagilt pilte ei ole leidnud, siis panen siia lihtsalt meie jalutuskäigul tehtud pilte! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Comments